نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۳

بازی جدید فوتبال UFL معرفی شد [گیمزکام 2021]

در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱، استودیوی بازی‌سازی Strikerz Inc با انتشار تریلری از شبیه‌ساز جدید فوتبال خود تحت عنوان UFL پرده‌برداری کرد.

چنانچه به سال‌های اخیر نگاهی داشته باشیم، در دنیای بازی‌های ویدیویی برای علاقه‌مندان به ورزش مهیج و پرطرفدار فوتبال همواره دو گزینه اصلی روی میز دیده می‌شده است؛ یکی بازی FIFA محصول شرکت الکترونیک آرتز و دیگری نیز بازی PES ساخته استودیوی کونامی. 

حال اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است یک رقیب جدی برای این دو بازی به بازار عرضه شده و گزینه سومی جلوی چشم علاقه‌مندان به فوتبال خلق شود. در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱ که اکنون درحال برگزاری است، یک بازی جدید تحت عنوان UFL معرفی شد. اگرچه تریلر معرفی این شبیه‌ساز بسیار کوتاه بود و عملا اطلاعات زیادی از آن ارایه داده نشده، اما باتوجه به اینکه تیم سازنده برای توسعه این بازی از موتور بازی‌سازی آنریل استفاده کرده، به‌نظر می‌رسد با یک محصول باکیفیت طرف خواهیم بود. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی UFL دعوت می‌کنم تا بیشتر با رقیب جدید EA و کونامی آشنا شوید. 

دانلود ویدیو از آپارات

حال باید منتظر ماند و دید با ارایه اطلاعات جدید آیا می‌توان ادعا کرد که UFL قدرت به خطر انداختن سلطه طولانی مدت بازی فیفا و PES را خواهد داشت یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده