نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۱

اعلام تاریخ انتشار بازی Halo Infinite در گیمزکام 2021

در جریان افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 سرانجام تاریخ انتشار بازی Halo Infinite اعلام و همچنین تریلر سینمایی جدیدی از بخش چندنفره منتشر شد.

در جریان لایو استریم افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 تریلر جدیدی از بخش چندنفره بازی Halo Infinite به نمایش گذاشته شد. در این ویدیو یکی از کاراکترهای کلیدی کمپ اسپارتان را مشاهده می‌کنیم؛ نام ویژه‌ای که بازیکنان در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهند شد. Spartan Laurette Agryna مأموریت دارد تا نسل جدیدی از ابرسربازان اسپارتان را تمرین دهد. ماجرایی که در این ویدیو نگاه کوتاهی به بخشی از آن داریم. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر‌این، تاریخ انتشار بازی Halo Infinite نیز رسماً برای ۸ دسامبر (۱۷ آذر ماه) تأیید شد. امروز شایعه‌ای که توسط یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از فروشگاه مایکروسافت منتشر شده بود، این تاریخ را برای اولین بار مطرح می‌کرد. Halo Infinite برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

اما در ادامه‌ی لایو استریم امشب، از کنترلر الیت و باندل هیلو اینفینیت ایکس باکس سری ایکس نیز رونمایی شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی باندل Halo Infinite کنسول ایکس باکس سری ایکس و کنترلر الیت با طرح این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 هم‌اکنون در جریان است. آخرین اخبار این مراسم را از زومجی دنبال کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده