نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶

عرضه باندل کارت گرافیک‌ سری RTX 30 با بازی Battlefield 2042

انویدیا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که با همکاری شرکای خود به عرضه‌ی برخی مدل‌های منتخب کارت گرافیک سری GeForce RTX 30 به‌همراه یک نسخه از بازی Battlefield 2042 خواهد پرداخت.

شرکت انویدیا از باندل برخی مدل‌های دسکتاپ و لپ‌تاپ کارت گرافیک GeForce RTX 30 با شوتر مولتی‌پلیر و مورد انتظار Battlefield 2042 خبر داد. این بازی که برای عرضه در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده، به‌صورت کوپن‌های پیش سفارش و به‌همراه هریک از کارت گرافیک پیش ساخته‌ی GeForce RTX 3070 و همچنین RTX 3070 Ti، RTX 3080، RTX 3080 Ti و RTX 3090 عرضه خواهد شد. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، تنها کارت گرافیک RTX 3060 و RTX 3060 Ti از این فهرست مستثنی شده که باتوجه به وضعیت محدود عرضه‌ی این مدل‌ها، اتفاق منطقی و مورد انتظاری به‌نظر می‌رسید.

هنوز چیزی درباره اینکه آیا مدل‌های سفارشی و کاستوم دیزاین کارت گرافیک RTX 30 که ازطریق سایر کانال‌های خرده‌فروشی عرضه می‌شوند نیز شامل این هدیه خواهند شد یا نه گفته نشده است، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالاً چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

باندل بتلفیلد 2042 با کارت گرافیک‌های RTX 30

اما این پایان ماجرا نیست و در صورت خرید هریک از کارت گرافیک معرفی شده‌ی انویدیا نه‌تنها نسخه استاندارد بازی Battlefield 2042 را دریافت خواهید کرد، بلکه می‌توانید به فاز آزمایشی یا Open Beta این بازی و همچنین چندین آیتم و هدیه‌ی درون بازی جذاب مانند سلاح‌های اختصاصی، کارت بازیکن، تصاویر پس زمینه و موارد دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

بازی بتلفیلد 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود اما امکان دسترسی زودتر در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند فراهم شده است. مشترکین EA Play در ۱۵ اکتبر می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت بازی را تجربه کنند.

این بازی در کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری‌ ایکس و ایکس باکس سری‌ اس با قیمت ۶۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. با در نظر داشتن اینکه بازی Battlefield 2042 حالت تک‌نفره ندارد برای خیلی‌ها قبول کردن این امر مشکل خواهد بود. قیمت بازی بتلفیلد 2042 در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تغییری نکرده است و همچنان ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع techpowerup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده