// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۰

شایعه: تاریخ انتشار بازی Halo Infinite مشخص شد

یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از فروشگاه مایکروسافت، تاریخ انتشار بازی Halo Infinite را فاش کرده است.

مایکروسافت در مراسم گیمزکام ۲۰۲۱ خود اطلاعاتی را از بازی Halo Infinite در دسترس قرار نداد، اما کاربران همچنان امید دارند، زیرا رویداد افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۱ امشب به میزبانی جف کیلی برگزار می‌شود و هواداران، منتظر نمایش جدیدی از هیلو اینفینیت هستند. 

این در حالی است که یکی از کاربران توییتر به نام ALumia_Italia با انتشار یک تصویر از فروشگاه مایکروسافت تاریخ انتشار بخش کمپین هیلو اینفینیت را فاش کرده است. درواقع در تصویر منتشر شده نوشته شده که حالت کمپین Halo Infinite در تاریخ ۱۷ آذر ماه (هشت دسامبر) عرضه می‌شود. این در حالی است که اگر به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید، همچنان تاریخ ۱۰ دی ماه (۳۱ دسامبر) را مشاهده می‌کنید.

امکان دارد فروشگاه مایکروسافت در جریان به‌روزرسانی فروشگاه خود این تاریخ را وارد و اندکی بعد آن را حذف کرده باشد. بااین‌حال مورد ذکر شده در حد شایعه‌ است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا امشب مایکروسافت Halo Infinite مورد انتظار را به‌نمایش می‌گذارد یا خیر. ازطرفی در تصویر تنها به حالت کمپین یا همان داستانی بازی اشاره شده است و به‌نظر می‌رسد حالت چندنفره در زمان دیگری به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Halo Infinite در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

تاریخ انتشار فاش شده بازی Halo Infinite


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده