نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲

بازی Crusader Kings 3 برای کنسول‌ های نسل نهمی معرفی شد [گیمزکام ۲۰۲۱]

سرانجام با انتشار یک تریلر جدید نسخه کنسولی بازی Crusader Kings 3 معرفی شد.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد آنلاین Gamescom 2021 ایکس باکس، شرکت سوئدی پارادوکس اینتراکتیو با انتشار یک تریلر سینمایی از عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی یعنی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 خبر داد.

براساس جزئیات منتشر شده، استودیوی مستقل بریتانیایی Lab42 Games که تجربه‌ی کار روی بازی‌های باکیفیتی مانند Sonic Mania و چند بازی از سری یاکوزا را دارد، در ساخت این پورت کنسولی با سازندگان اصلی بازی همکاری خواهند کرد. به‌گفته‌ی ناشر بازی پاردوکس اینتراکتیو این نسخه از بازی تنها یک پورت ساده از نسخه کامپیوتر بازی نخواهد بود و سازندگان در نظر دارند تا آن را نوعی اقتباس از بازی و روایت اصلی بدانند. این بازی اولین نسخه از این مجموعه خواهد بود که برای پلتفرمی غیر از رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

شما می‌توانید در ادامه تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

Crusader Kings 3 که حدود یک سال پیش برای رایانه‌های شخصی عرضه شد، با دریافت میانگین نمره ۹۱ از وب‌سایت متاکریتیک موفق شد تا به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال پلتفرم پی‌سی در سال ۲۰۲۰ از سوی برخی از رسانه‌ها شناخته شود. این بازی تا به امروز به‌عنوان پرفروش‌ترین نسخه از این مجموعه استراژيک محسوب می‌شود و انتشار نسخه‌ی جدیدی از آن برای کنسول‌های نسل جدیدی قطعا می‌تواند به این موفقیت را افزایش دهد.

سازندگان بازی می‌گویند عرضه بازی‌های استراتژيک برای کنسول‌های بازی خانگی به‌دلیل پیچیدگی‌های کنترلرهای آن‌ها چالش جدی برای سازندگان این سبک از بازی‌ها به حساب می‌آید، اما توسعه‌دهندگان این استودیو تلاش خود را خواهند کرد تا تجربه‌ای مشابه و در عین حال متفاوت از گیم‌پلی این بازی برای کاربران کنسولی فراهم کنند.

هنوز جزئیات دقیقی درباره تاریخ احتمالی انتشار این نسخه از بازی اعلام نشده است، اما سازندگان از انتشار اطلاعات بیشتر در ماه‌ های آینده خبر دادند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده