نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۹

بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 معرفی شد [گیمزکام ۲۰۲۱]

بانجی هم‌زمان با نمایش گیم‌پلی و تریلر معرفی بسته‌ی الحاقی The Witch Queen از بازی دستینی 2، حالت کراس‌پلی مابین پلتفرم‌ها را نیز در دسترس قرار داد.

دستینی 2 (Destiny 2) از جمله بازی‌های بسیار محبوب جامعه‌ی هواداران بازی‌های آنلاین است. سازندگان این اثر یعنی تیم بانجی با پشتیبانی بسیار خوب و عرضه‌ی حالات داستانی و آنلاین طی سالیان اخیر، جامعه‌ی هواداران و بازیکنان خود را سرگرم و راضی نگه‌داشته‌اند. بانجی طی هفته‌ها و روزهای اخیر از معرفی یک بسته‌ی الحاقی جدید خبر می‌داد و حالا در جریان آخرین اخبار بازی، این استودیو به‌طور رسمی از بسته‌ی الحاقی جدید دستینی 2 با نام The Witch Queen رونمایی کرد که در ادامه تریلر معرفی آن را تماشا می‌کنید.

دانلود از آپارات

در تریلر داستانی این بازی می‌بینیم که گاردین‌ها برای به‌زانو درآوردن ویچ کوئین، به Savathun’s Throne World سفر می‌کنند و با حوادثی عجیب و خطرناک روبه‌رو می‌شوند. بانجی اما درکنار نمایش یک تریلر سینمایی برای معرفی این محتوای جدید، سراغ نمایش گیم‌پلی هم رفت و در یک تریلر که در ادامه آن را تماشا می‌کنیم، ویژگی‌های جدید که ازطریق این محتوای الحاقی به‌بازی اضافه می‌شوند را نمایش داد.

دانلود از آپارات

بسته‌ی الحاقی The Witch Queen در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، گوگل استیدیا و پی‌سی خواهد شد. لازم به‌ذکر است که قابلیت کراس‌پلی از همین حالا در دسترس بازیکنان دستینی قرار گرفته است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده