نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰

بهبود قابلیت ری تریسینگ با آپدیت جدید Spider-Man Remastered در PS5

اینسامنیاک گیمز به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی Spider-Man Remastered روی PS5 منتشر کرده که به ارتقاء قابلیت‌‌های نسل نهمی این بازی اختصاص دارد.

آپدیت 1.005 بازی Spider-Man Remastered در پلی استیشن 5 از روز یکشنبه در دسترس قرار گرفته اما مانند سایر آپدیت‌هایی که تاکنون برای بازی‌های PS5 منتشر شده، تغییرات بازی در تاریخچه‌ی کنسول نسل نهمی درج نمی‌شود. بنابراین در اینجا به تغییراتی که ازطریق این آپدیت در بازی اعمال شده، اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که توضیحات رسمی مربوط‌به جزئیات این آپدیت هنوز منتشر نشده اما براساس گفته‌های سخنگوی اینسامنیاک گیمز، در بسته‌ی به‌روزرسانی 1.005 شاهد بهبود وضعیت ثبات بازی درکنار ارتقاء قابلیت‌های ری تریسینگ روی نسخه PS5 این بازی هستیم.

بیش از این، جزئیاتی از محتوای این آپدیت ارائه نشده است، اما مطمئناً در ادامه شاهد انتشار پچ نوت رسمی این آپدیت در صفحه‌ی پشتیبانی Spider-Man Remastered در وبسایت رسمی اینسامنیاک گیمز خواهیم بود. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، اخبار آن به اطلاع شما همراهان زومجی خواهد رسید.

Insomniac اخیراً بازی Spider-Man: Miles Morales را نیز در پلی استیشن 5 آپدیت کرده و به بهبود عملکرد، ثبات و کیفیت ری تریسینگ در این بازی پرداخت.

بازی Spider-Man Remastered روی پلی استیشن 5

بازی Spider-Man Remastered درحال حاضر برای پلی استیشن 5 قابل دریافت است. نسخه ریمستر این بازی اولین‌بار به‌عنوان بخشی از نسخه ultimate edition بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شده و بعد از آن ورژن مستقل آن روی PS5 نیز در ماه دسامبر سال گذشته در دسترس قرار گرفت. ریمستر بازی Spider-Man پشتیبانی از قابلیت‌های کنسول PS5 از جمله تریگرهای تطبیقی، هپتیک فیدبک و صدای سه‌بعدی را به بازی اضافه می‌کند. ضمن اینکه جلوه‌های گرافیکی بازی نیز به رزولوشن 4K ارتقاء یافته و پشتیبانی از HDR روی کنسول نسل نهمی سونی هم به آن اضافه شده است.

درکنار جلوه‌های گرافیکی جدید، این نسخه از بازی اسپایدرمن از قابلیت‌های جدید فوتومود بازی Spider-Man: Miles Morales هم بهره می‌برد. قابلیت‌هایی مثل تنظیم کردن/تغییر دادن منابع نور یا عوض کردن لباس اسپایدرمن در لحظه‌ی ثبت کردن تصاویر.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده