نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹

فروش مدل جدید پلی استیشن 5 در استرالیا

به‌‌نظر می‌رسد سونی در سکوت کامل خبری مدل جدید پلی استیشن 5 را با تغییراتی در پایه کنسول و وزنی سبک‌تر در کشور استرالیا برای علاقه‌مندان روانه بازار کرده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش گزارشی مبنی‌بر اینکه سونی به‌منظور رفع مشکل کمبود موجودی، به‌دنبال عرضه یک مدل ویرایش‌شده از کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 است، منتشر شده بود. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد روز موعود فرا رسیده است؛ چراکه به‌تازگی در کشور استرالیا کنسول‌های پلی استیشن 5 با شماره مدل جدید دیده شده است. 

البته باید توجه داشته باشید که این مدل جدید پلی استیشن 5 از نظر قدرت سخت‌افزاری و نحوه اجرای بازی‌ها هیچ تفاوتی با نسخه عرضه شده ندارد. سونی در این مدل تنها وزن کنسول را حدود ۳۰۰ گرم کاهش داده و با تغییراتی در پیچ پایه پلی استیشن 5، تنظیم آن با دست توسط کاربران را راحت‌تر از گذشته کرده است.

باتوجه به اینکه در عملکرد کنسول هیچ تفاوتی ایجاد نشده، سکوت خبری سونی و عدم برگزاری یک مراسم جهت معرفی مدل جدی PS5 توسط سونی، به‌نظر امری طبیعی و منطقی بوده است؛ چراکه بیش‌از اینکه میان گیمرها حس هیجان ایجاد کند، احتمالا باعث سردرگمی آن‌ها خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید فعالیت‌ها و تلاش‌های سونی درنهایت باعث بهبود شرایط موجودی پلی استیشن 5 خواهد شد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده