// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷

مدت زمان رویداد ایکس باکس در گیمزکام

رویداد گیمزکام مایکروسافت امشب آغاز می‌شود و به‌تازگی مدت زمان این رویداد هم مشخص شده است.

امروز دوم شهریور ماه (۲۴ اوت) رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ مایکروسافت راس ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران برگزار می‌شود. دراین‌میان موردی که کاربران علاقه‌مند به دانستن آن بودند، مدت زمان این رویداد بود. 

این در حالی است که به‌تازگی در وبسایت Xbox Wire اطلاعاتی حول این موضوع منتشر و مشخص شده که رویداد امشب مایکروسافت ۹۰ دقیقه است. دراین‌رویداد شاهد اطلاعات جدیدی از بازی‌های بزرگی هستیم که برای ایکس باکس عرضه خواهند شد و ازطرفی، جزئیاتی از بازی‌های آینده سرویس ایکس باکس گیم پس هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

همچنین مایکروسافت وعده داده که جزئیاتی از بازی‌های استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس و بازی‌های ترد پارتی معرفی شده در گذشته را هم منتشر کند. ازاین‌رو احتمال دارد شاهد دیدن بازی‌هایی نظیر Perfect Dark، Fable یا حتی State of Decay 3 باشیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت چه مواردی را برای کاربران خود درنظر گرفته است. شاید شاهد اطلاعاتی از استودیو اولانچ (Avalanche Studios) هم باشیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ دراین‌میان بد نیست به مراسم افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ هم اشاره‌ای داشته باشیم که فردا سوم شهریور ماه و ساعت ۱۰:۳۰ شب به‌وقت ایران برگزار می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده