نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۵

حضور بازی‌ هایی چون Far Cry 6 و Death Stranding در افتتاحیه گیمزکام

جف کیلی، برگزار کننده افتتاحیه گیمزکام با انتشار تریلری از برخی از بازی‌هایی که قرار است در افتتاحیه این رویداد نمایش داده شوند، پرده برداشت.

بسیاری از اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی از مدت‌ها پیش منتظر گیمزکام امسال و بازی‌هایی که قرار است در این رویداد به نمایش گذاشته شوند، بوده‌اند. دو روز دیگر یعنی در تاریخ سوم شهریورماه (۲۵ اوت) راس ساعت ۲۲:۳۰ شب، جف کیلی قرار است به‌عنوان برگزارکننده برنامه افتتاحیه گیمزکام روی صحنه حاضر شده و برای علاقه‌مندان بیش‌از ۳۰ بازی را به نمایش بگذارد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش کیلی تیزر کوتاهی از آثاری را که قرار است در افتتاحیه این رویداد نمایش داده شوند، منتشر کرد. براساس اطلاعات موجود حضور Far Cry 6 و احتمالا تریلری از بازی Death Stranding Director’s Cut مسجل شده است. علاوه‌براین دو بازی بزرگ، حضور و نمایش آثار جذاب دیگری همچون Genshin Impact، بازی Replaced، احتمالا Unknown 9: Awakening، بازی Sifu، نسخه جدیدی از سری لاکپشت‌های نینجا تحت عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge و Back 4 Blood تقریبا قطعی است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه اما جذاب دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای گیمزکام امسال آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

چدی پیش جف کیلی اعلام کرده بود که در گیمزکام پیش‌رو درکنار نمایشی از Call of Duty: Vanguard و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga، از بازی جدید Saints Row که احتمالا نسخه ریبوت این مجموعه خواهد بود، رونمایی خواهد شد.

حال درنهایت باید تا دو شب دیگر منتظر ماند و دید جف کیلی و تیم برگزارکننده چه نمایش‌هایی را برایمان تدارک دیده‌اند. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده