// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۲

واکنش منتقدین به نسخه کارگردان بازی Ghost of Tsushima

مدتی پیش نسخه کارگردان بازی Ghost of Tsushima در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند.

Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از آن خود کند. این در حالی است که استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch)، سازنده Ghost of Tsushima، نسخه Director's Cut این بازی را هم برای کاربران درنظر گرفته است که شامل محتویات مختلفی می‌شود. به‌عبارتی کاربران با خرید این نسخه، بسته الحاقی Iki Island را دریافت خواهند کرد که در جریان آن جین ساکای وارد جزیره Iki شده و کاربران بیش‌ازپیش از گذشته وی اطلاعات کسب می‌کنند.

یکی دیگر از مواردی که در این نسخه برای کاربران پلی استیشن 5 تدارک دیده شده، استفاده از صدای سه‌بعدی و همچنین ویژگی‌های دسته پلی استیشن 5 است تا کاربران حس و حال واقع‌گرایانه‌ای را کسب کنند. دراین‌میان اشاره کنم که دارندگان بازی اصلی روی پلی استیشن 4، نیازی نیست که مجددا Director's Cut را با قیمت کامل خریداری کنند و با پرداخت ۳۰ دلار، بسته الحاقی ذکر شده را درکنار ویژگی‌های پلی استیشن 5 کسب می‌کنند.

همچنین کاربران پلی استیشن 4 که نسخه Director's Cut را خریداری می‌کنند، در آینده می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار، ارتقای نسخه PS5 را هم کسب کنند. چند روز پیش میانگین نمرات نسخه کارگردان Ghost of Tsushima منتشر شد و شاهد عملکرد فوق‌العاده خوب بازی روی پلی استیشن 5 هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان این بازی را در زومجی مطالعه و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. 

Ghost of Tsushima: Director's Cut

  • سازنده: ساکر پانچ
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی استیشن 4، پلی استیشن 5
  • سبک: اکشن ماجراجویی

جین ساکای در چمنزار در بازی Ghost of Tsushima

گاد ایز گیک: ۹۵ از ۱۰۰

Ghost of Tsushima Director's Cut روی پلی استیشن 5 بهترین راه برای تجربه‌ی بازی فوق‌العاده ساکر پانچ است شامل یک بسته الحاقی بزرگ و بهبودهای فنی می‌شود. 

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

نه‌تنها به‌لطف بهبودهای کیفیتی و فنی بازی، بلکه به‌لطف یک بسته الحاقی هوشمندانه که روی قدرت و نقاط قوت بازی اصلی سوار شده، Ghost of Tsushima Director's Cut بهترین نسخه از یک بازی فوق‌العاده است. 

پوش اسکوئر: ۹۰ از ۱۰۰

Ghost of Tsushima: Director's Cut این بازیِ جهان باز فوق‌العاده را به حد اعلا می‌رساند. بسته الحاقی Iki Island به‌تنهایی ارزش قیمت‌گذاری خود را دارد و یک منظره خیره کننده و جذاب دیگر را در اختیار جین قرار می‌دهد تا در آن به گشت‌و‌گذار بپردازد. درحالی که شما در اینجا بیش‌ازپیش در گذشته قهرمان داستان قرار می‌گیرید، فعالیت‌ها و مأموریت‌های فرعی مختلفی تعبیه شده که هرکدام تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهند. تمامی این موارد درکنار هم، Ghost of Tsushima را به یک تجربه واجب برای کاربران PS4 و PS5 تبدیل کرده است.

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

. Ghost of Tsushima Director's Cut در حال حاضر یک نسخه قطعی برای یک بازی عالی به حساب می‌آید. 

وندال: ۸۰ از ۱۰۰

این یک اکسپنشن بسیار عالی است و به ما اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را از گذشته جین کسب کرده و به یک جزیره زیبا سفر کنیم. تنها موردی که باعث ناامید ما شد، نبود ارتقای گرافیکی برای بازی است، اما استفاده از ویژگی‌های دوال‌سنس و همچنین صدای سه‌بعدی، سبب شده تا حس‌وحال نزدیک‌تری به یک ماجراجویی داشته باشیم. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده