نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

Mortal Kombat 12 احتمالا بازی بعدی NetherRealm خواهد بود

برخلاف اکثر گمانه‌زنی‌ها پیرامون اثر بعدی تیم ندررلم، جف گراب اعلام کرد که اد بون و تیمش مشغول ساخت دنباله‌ی مورتال کامبت هستند.

مدتی می‌شود که گمانه‌زنی‌ها پیرامون اثر بعدی تیم ندررلم (NetherRealm) خالقان آثاری همچون مورتال کامبت و اینجاستیس،‌ شدت گرفته است. اد بون مدتی پیش با انتشار چند توئیت درباره‌ی علاقه‌اش به‌ساخت یک بازی مبارزه‌ای با محوریت قهرمانان «مارول کامیکس»، تنور شایعات را داغ کرد. پس از توئیت‌های اد بون، اعلامیه‌ی رسمی سازندگان مورتال کامبت مبنی بر پایان پشتیبانی آن‌ها از بازی Mortal Kombat 11 و حرکتشان در جهت توسعه‌ی اثر بعدی، گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی اثر بعدی آن‌ها را افزایش داد.

درحالی که برخی فکر می‌کنند بازی بعدی ندررلم اینجاستیس 3 است و برخی هم انتظار دارند که این تیم حالا سراغ یک بازی با محوریت قهرمانان مارول رفته باشد، درجریان آخرین اخبار بازی و طبق تازه‌ترین گفته‌های جف گراب، به‌نظر این گمانه‌زنی‌ها فعلا قرار نیست به‌حقیقت تبدیل شوند. گراب در جریان پادکست خود اعلام کرد که استودیوی NetherRealm مشغول توسعه‌ی دنباله‌ی سری بازی‌های مورتال کامبت، یعنی بازی مورتال کامبت 12 است؛ گراب در ادامه اعلام کرد که به‌علت اتفاقات اخیر در کمپانی برادران وارنر، تولید Injustice 3 فعلا متوفق شده و این تیم حالا مشغول جلو بردن ساخت Mortal Kombat 12 است.

منظور گراب از اتفاقات اخیر کمپانی برادران وارنر، شایعات مطرح شده مبنی بر احتمال فروخته شدن برخی استودیوهای تحت مالکیت وارنر (از جمله استودیو ندررلم) است. از آنجایی که آینده‌ی ندررلم و وارنر فعلا نامشخص به‌نظر می‌رسد، توقف تولید اینجاستیس 3 یک حرکت منطقی به‌حساب می‌آید. البته که گراب در پایان خاطرنشان کرد که وی از قطعی بودن تمامی این موارد مطمئن نیست. از آنجایی که این مطلب یک شایعه محسوب می‌شود، بهتر است که فعلا آن را قطعی درنظر نگیریم و منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم. کسی چه می‌داند شاید در جریان رویداد DC Fandome سرنخ‌هایی از آینده‌ی بخش WB Games و اثر بعدی ندررلم دستیگرمان شود.
نظر شما چیست؟ دوست دارید ندررلم کدام یک از مجموعه‌های خود را ادامه بدهد. دیدگاه خود را با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده