نویسنده: رضا اسکندری
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰

۲۰ دقیقه از گیم‌ پلی بازی بتلفید 2042 با محوریت نبردها و ويژگی های جدید بازی

به‌تازگی ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Battlefield2042 منتشر شده است که در آن طرفداران این بازی را با نبردها و خصوصیات جدید بازی بیشتر آشنا می‌کند.

خرداد ماه گذشته شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) از بازی جدید سری بازی‌های بتلفید یعنی بازی Battlefield 2042 با انتشار یک تریلر رونمایی کرد و پس از آن با انتشار اخبار، تیزرها و اطلاعات جدید درباره این بازی باعث شد تا طرفداران این مجموعه برای انتشار بازی Battlefield 2042 لحظه‌شماری کنند. این شرکت همچنین در رویداد E3 2021 بخش بسیار کوتاهی از گیم‌پلی این بازی را به همگان نشان داد.

بااین‌حال به‌تازگی ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی در فضای مجازی منتشر شده است که به‌خوبی نبردها و خصوصیات جدیدی را که به آن اضافه شده‌اند، به تصویر می‌کشد. ویدیویی که با محوریت گان‌پلی، عناصر محیطی و المان‌های جدیدی که در این بازی قرار گرفته‌اند قصد دارد تا طرفداران آن را به‌طور کامل با جزییات بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ آشنا کند. 

بازی Battlefield 2042 قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. در ادامه می‌توانید ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید و حتما نظر خودتان را درباره گیم‌پلی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ با ما و سایر مخاطبان سایت زومجی به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده