نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۸

معرفی بازیکن جدید باشگاه رئال بتیس به سبک بازی GTA 4

شاید قبلاً هم معرفی بازیکنان فوتبال در باشگاه‌های جدید را به سبک و سیاق بازی‌های ویدیویی دیده باشید، اما باشگاه رئال بتیس اسپانیا این کار را به شکل جالب و خلاقانه‌ای انجام داده است.

باشگاه رئال بتیس اسپانیا جدیدترین خرید خود در پنجره نقل و انتقالات یعنی خرمان پسلا را به سبک بازی GTA 4 معرفی کرده است. این باشگاه لالیگایی با انتشار ویدیویی تحت عنوان GTA 4: Real Betis Edition به استقبال این مدافع آرژانتینی رفته است.

دانلود از آپارات

در این ویدیو، آیتور روبیال مهاجم رئال بتیس را درحالی که با زاویه دید دوربین GTA و حرکات مختص نیکو بلیک کاراکتر اصلی این بازی وارد ورزشگاه بنیتو ویامارین می‌شود، مشاهده می‌کنیم. موسیقی پس زمینه به خوبی با این ویدیو هماهنگ شده و حتی رابط کاربری بازی‌های GTA به همراه مینی مپ گوشه تصویر نیز در اطراف نمایشگر نشان داده می‌شود.

ویدیو با ارجاع به یکی از مشهورترین دیالوگ‌های سری GTA و تاریخ ویدیوگیم آغاز می‌شود که از بازی Grand Theft Auto: San Andreas برداشت شده است. البته روبیال به‌جای دیالوگ اصلی می‌گوید: «Oh boy, here we go again»

روبیال به سمت ورودی استادیوم حرکت کرده و در انتها گویدو رودریگز، هم تیمی آرژانتینی خود را می‌بیند که توسط او پیراهن باشگاه رئال بتیس را به‌دست پزلا می‌رساند. در پایان عبارت «MISSION PASSED - SIGNED» با فونت مخصوص GTA در تصویر نشان داده می‌شود.

در جدیدترین اخبار مرتبط با مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto، احتمال عرضه ریمستر سه‌گانه GTA تا سال ۲۰۲۲ را داشتیم. ظاهراً استودیوی Rockstar Dundee که در توسعه نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بازی GTA V نیز نقش دارد این بازی را تا سال آینده میلادی آماده خواهد کرد. از‌طرفی گفته می‌شود بازی GTA 6 تقریباً چهار سال دیگر آماده‌ی عرضه خواهد شد. تام هندرسون در ماه ژوئیه مدعی شده بود که نقشه این بازی در Vice City واقع شده و از زمان عرضه کم کم گسترش خواهد یافت. این اطلاعات توسط VGC و جیسون شرایر، ژورنالیست شناخته شده‌ی بلومبرگ نیز تأیید شده است.

رئال بتیس با حرکت خلاقانه خود تاکنون ۲ میلیون بازدید را برای این ویدیو به ارمغان آورده است. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده