// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۹

احتمال معرفی بازی جدید Saints Row در مراسم گیمزکام امسال

تصویر جدیدی به‌تازگی منتشر شده است که خبر از احتمال معرفی نسخه‌ی جدید یا ریبوت بازی Saints Row در مراسم گیزم‌کام ۲۰۲۱ می‌دهد.

جف کیلی، مجری برنامه‌های The Game Awards و Gamescom Opening Night Live، تصویری از کلمه‌ی ریبوت به همراه علامت بازی Saints Row را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است و تأیید کرد که آن‌ها اعلامیه‌های هیجان انگیزی در در مراسم گیزم‌کام ۲۰۲۱ خود دارند. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که چهارشنبه‌ی این هفته در تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ اوت) و ساعت ۱۰ شب به‌وقت ایران، افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. 

اگر حتی ذره‌ای شک در مورد اینکه این خبر مربوط‌به Saints Row است وجود داشته باشد، در ادامه‌ی توییت جف کیلی لینکی وجود دارد که کاربران را به سایت SaintsRow.com هدایت می‌کند که به روز شده و شامل همان تصویر Rebooting می‌شود.

شایعات مربوط‌به ریبوت بازی Saints Row که فعلا با نام Saints Row 5 شناخته می‌شود، مدتی است که به گوش می‌رسد. مخصوصا باتوجه‌به اینکه بازی Saints Row 4 در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، این خبر چندان غیر ممکن به نظر نمی‌رسید. استودیو THQ Nordic در سال ۲۰۱۹ تأیید کرد که یک بازی کامل Saints Row در حال توسعه بود و استودیو Koch Media اعلام کرد که معرفی رسمی این بازی در سال ۲۰۲۰ انجام می‌شود.

به‌دلیل همه گیری COVID-19 یا دلایل ناشناخته‌ی دیگر، این بازی هنوز معرفی نشده است اما به نظر می‌رسد مراسم گیزم‌کام ۲۰۲۱ سرانجام جایی است که طرفداران بالاخره از آینده‌ی این سری مطلع خواهند شد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده