نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴

احتمال وجود حالت Photo Mode در بازی Halo Infinite

براساس فایل‌ جدیدی که توسط دیتاماینرها از بازی Halo Infinite فاش شده، به‌نظر می‌رسد که قسمت جدید بازی Halo از حالت عکاسی یا Photo Mode برخوردار است.

اکانت توییتر HaloLeaks که مطالب آن به استخراج اطلاعات بازی جدید هیلو از زمان آغاز تست‌های نهایی آن اختصاص دارد، در پست جدید خود یک فایل txt از فایل‌های نصبی Halo Infinite را منتشر کرده که ظاهراً به حالت Photo Mode در این بازی مربوط می‌شود.

حالت عکاسی در بازی Halo Infinite

در این فایل، متنی حاوی دستورالعمل راهنمایی بازیکنان برای انتخاب «فیلترهای عکاسی و استیکرهای ویژه قبل از گرفتن عکس» گنجانده شده که نشان می‌دهد احتمالا در این بازی حالت عکاسی خواهیم داشت. از دیگر آپشن‌هایی که در این فایل به آن اشاره شده، می‌توان به انتخاب قاب عکس و قابلیت ویرایش وضعیت قرارگیری یا «Edit Position» اشاره کرد که البته مشخص نیست مربوط‌به حالت قرارگیری دوربین است یا خود شخصیت مستر چیف.

البته باتوجه به اینکه نه مایکروسافت و نه توسعه‌دهندگان استودیوی 343 صحبتی مبنی بر تأیید یا تکذیب این موضوع نداشتند، نمی‌توان با قطعیت درباره وجود حالت Photo Mode در بازی Halo Infinite اظهارنظر کرد؛ اما قبلاً هم شاهد استفاده از چنین المان‌هایی در بازی‌های قبلی سری Halo بوده‌ایم. مثلاً در بازی‌های Halo 3 ،ODST یا Reach حالت‌هایی موسوم به Panoramic Camera Mode را داشتیم که با دستکاری دوربین، امکان عکاسی یا ضبط کلیپ‌های کوتاه در حالت Theater Mode را فراهم می‌کردند. حالا و باتوجه به طراحی هنری چشم‌گیر محیط بازی Halo Infinite می‌توان انتظار داشت که حالت Photo Mode بیش‌ازپیش به کار بازیکنان این مجموعه‌ی شوتر اول شخص بیاید.

در جدیدترین اخباری که اخیراً در رابطه با هیلو اینفینیت منتشر شده، رده‌بندی سنی این بازی در استرالیا را داشتیم که رتبه M (بزرگسال) را برای این در نظر گرفته است. خبری که به زعم بسیاری از طرفداران اتفاق خوبی برای Halo Infinite محسوب می‌شود.

مایکروسافت تاکنون تنها به عبارت «تعطیلات آخر سال ۲۰۲۱» برای بازه زمانی انتشار بازی Halo Infinite بسنده کرده اما نشانه‌های زیادی از جمله اظهارات صداپیشگان و اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که باید در ماه نوامبر سال جاری انتظار عرضه این بازی مورد انتظار را داشته باشیم. Halo Infinite برای پی سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده