نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹

ظاهراً حجم فایل بازی Call of Duty: Vanguard تنها ۷۵ گیگابایت است

درحالی که در ابتدا گفته می‌شد حجم بازی Call of Duty: Vanguard به بیش از ۲۷۰ گیگابایت می‌رسد، فهرست فروشگاه مایکروسافت نشان می‌دهد که برای نصب این بازی به تنها ۷۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارید.

اکتیویژن و استودیوی Sledgehammer Games بالاخره با انتشار تریلری رسماً از نسخه جدید بازی‌های کالاف دیوتی با نام Call of Duty: Vanguard رونمایی کردند تا تعداد زیادی از شایعاتی را که درباره تعداد نقشه‌های بخش مولتی‌پلیر، نسخه‌های Special Edition و تاریخ عرضه بازی مطرح شده بود تأیید کنند. اما یکی از نگرانی‌هایی که بعد از ادعای تام هندرسون، از اینسایدرهای Call of Duty و بتلفیلد به‌وجود آمده بود، حجم احتمالی بسیار بالای فایل نصبی این بازی بود که گفته می‌شد تا ۲۷۰ گیگابایت نیز می‌رسد. موضوعی که با درنظرگرفتن حجم بسیار بالای Call of Duty: Black Ops Cold War می‌توانست واقعاً جای نگرانی داشته باشد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که واقعیت چیز دیگری است.

براساس گزارش جدید GamingBolt، با یک نگاه کوتاه به نسخه ایکس باکس بازی Call of Duty: Vanguard در فروشگاه مایکروسافت، می‌توان متوجه شد که برای نصب این بازی تنها به ۷۵ گیگابایت فضای خالی نیاز است. البته هندرسون خاطرنشان کرده که این میزان بسته به منطقه یا ریجن هر بازیکن متفاوت خواهد بود و می‌تواند تا ۱۰۰ گیگابایت نیز افزایش پیدا کند. هندرسون عقیده دارد این حجم ۷۵ گیگابایتی تنها کمپین داستانی بازی را شامل شده و نسخه کامل Vanguard که همه‌ی قسمت‌های چندنفره، زامبی و بتل رویال وازون را در بر می‌گیرد، فراتر از این اعداد خواهد بود.

توییت تام هندرسون درباره حجم بازی Call of Duty: Vanguard

در هر حال تا زمان اعلام مشخصات سیستم مورد نیاز برای نصب بازی Call of Duty: Vanguard باید منتظر اطلاعات رسمی باقی ماند. بازی کالاف دیوتی ونگارد در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. تا انتشار اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده