// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵

احتمال ساخت یک بازی غیر از Call of Duty توسط Sledgehammer

مدیر ارشد عملیات استودیو اسلج همر در مصاحبه‌ای از احتمال ساخت یک بازی غیر از سری کالاف دیوتی خبر داد.

اندی ویلسون، مدیر ارشد عملیات استودیو اسلج همر (Sledgehammer)، در مصاحبه‌ی اخیر خود با VentureBeat به احتمال توسعه یک بازی غیر از Call of Duty در آینده اشاره کرد. اگرچه این توسعه‌دهنده در حال حاضر سخت مشغول کار روی بازی Call of Duty: Vanguard است.

اندی ویلسون درباره نحوه سرمایه‌گذاری این استودیو در توسعه بازی‌های Call of Duty صحبت کرد اما بیان کرد که طبیعتاً می‌خواهد فراتر از این سری برود. ویلسون می‌گوید که در حال حاضر این احتمال بسیار کم است اما دیدن اینکه سه توسعه‌دهنده‌ی بازی Call of Duty شروع به ساخت بازی‌هایی فراتر از سری کالاف دیوتی کنند جذاب به نظر می‌رسد.

او گفت: «بزرگ‌ترین هدف برای تیم ما این است که ما می‌خواهیم دائماً روی پروژه‌های جالب و هیجان انگیز کار کنیم. بدیهی است که سری بازی Call of Duty یک ستون بزرگ در استودیو ما محسوب می‌شود. این سری تمرکز اصلی ما است و چیزی است که در حال حاضر به‌طور کامل روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. اینکه آیا در آینده چیزهای دیگری نیز وجود دارد که ما بخواهیم به آن‌ها توجه کنیم مشخص نیست ولی ما وقت می‌گذاریم تا به همه این موارد فکر کنیم. از نظر فرهنگ استودیو نیز ما گاهی این کار را انجام می‌دهیم. ما وقت می‌گذاریم تا گاهی نفس بکشیم و به این فکر کنیم که کجا می‌خواهیم برویم.»

سری بازی Call of Duty بدون شک بزرگ‌ترین و ارزشمندترین IP تحت شرکت مادر Activision است و استراتژی فعلی آن‌ها استفاده‌ی کامل و تمام و کمال از این سری بازی است. بسیاری از استودیوهای امیدوار کننده مانند Toys for Bob دربرابر برنامه‌های رو به رشد استودیو اکتیویژن برای آینده این سری تسلیم شده‌اند. استودیو Sledgehammer نیز هنوز بازی‌ای غیر Call of Duty توسعه نداده است و جالب است که ببینیم این وضعیت در آینده چگونه پیش می‌رود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده