// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

Call of Duty: Warzone نقشه و سیستم ضدتقلب جدیدی دریافت می‌کند

شرکت اکتیویژن اعلام کرده تا انتهای سال جاری میلادی، نقشه کاملا جدیدی به بازی Call of Duty: Warzone اضافه می‌شود.

Call of Duty: Warzone در زمان عرضه توانست شروع بسیار خوبی را تجربه و حال به یکی از بهترین بازی های بتل رویال تبدیل شده است. بااین‌حال موردی که این بازی از آن رنج می‌برد، وجود متقلبین بسیار در بازی است. 

این در حالی است که شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر Call of Duty: Warzone، جدا از رونمایی از تریلر بازی Call of Duty: Vanguard، اعلام کرد که تا انتهای سال جاری میلادی، شاهد سیستم ضدتقلب جدیدی خواهیم بود. استودیو ریون (Raven Studio) در حال کار روی یک سیستم ضدتقلب جدید است که به‌همراه یک نقشه کاملا جدید، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

با عرضه نقشه جدید برای بازی کالاف دیوتی: وارزون، بازی به پیشرفت‌های قدیم شما احترام گذاشته و پیشرفت‌های سالانه همچنان ادامه خواهد داشت. این گفته بدین معنا است که می‌توانید همچنان به تمامی محتویات کسب شده ازطریق بتل‌پس یا خرید از فروشگاه دسترسی داشته باشید که مربوط‌به سه نسخه مدرن وارفر، بلک آپس کلد وارد و ونگارد می‌شوند. 

در ادامه مشخص شده با انتشار آپدیت مورد نظر برای نقشه جدید و سیستم ضدتقلب هم می‌توانید Loadout سلاح‌های خود را باتوجه‌به محتویات سه نسخه ذکر شده به‌علاوه کالاف دیوتی: وارزون بسازید و هم اینکه شاهد ادغام و Call of Duty: Vanguard و Call of Duty: Warzone هستیم. در حال حاضر، هر دو بازی محتویات رایگانی را تجربه خواهند کرد که شامل نقشه‌ و حالت‌های جدید، پلی‌لیست‌های متفاوت، رویدادهای فصلی و محدود و موارد مشابه می‌شود. 

در انتها مشخص شده که در جریان هفته‌های پیش‌رو، شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از کالاف دیوتی: ونگارد، کالاف دیوتی: وارزون و همچنین سیستم ضدتقلب درنظر گرفته شده هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده