نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

رونمایی از هدست جدید ایکس باکس

مایکروسافت به‌تازگی از هدست باسیم و استریوی جدید خود برای افرادی که به‌دنبال خرید یک هدست با قیمت مناسب هستند رونمایی کرد. 

مایکروسافت به‌صورت رسمی از هدست استریوی جدید خود برای کاربران پلتفرم ایکس باکس رونمایی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این هدست قرار است در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) با برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار روانه بازار شود. 

در تولید این هدست، ردموندی‌ها با شرکت دانمارکی Bang & Olufsen همکاری داشته‌ و جامعه هدف آن‌ها نیز کاربرانی است که به‌دنبال خرید یک هدست ارزان‌قیمت هستند. البته برچسب قیمت پایین این محصول محدودیت‌هایی را نیز ایجاد کرده است؛ به‌طوریکه این هدست برخلاف هدست بی‌سیم ایکس باکس، ازطریق کابل به دستگاه مدنظر متصل خواهد شد. این هدست تازه معرفی شده از تکنولوژی‌های صدا ازجمله Windows Sonic و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند.

علاقه‌مندان از همین لحظه می‌توانند با مراجعه به وبسایت ایکس باکس، هدست جدید مایکروسافت را پیش‌خرید کنند. حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این اقدام جدید ردموندی‌ها مبنی‌بر عرضه یک هدست ارزان‌ قیمت را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید. آیا این هدست گزینه خرید شما خواهد بود؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده