واکنش منتقدین به بازی Twelve Minutes
در سال ۲۰۱۹ بود که بازی Twelve Minutes معرفی شد و باتوجهبه نمایشهای بازی، انتظار میرفت با یک محصول جاهطلبانی روبهرو باشیم. محصولی که در جریان آن بازیکن در یک حلقه زمانی گرفتار شده و باید با رسیدن به جواب درست، داستان بازی را پیش ببرد.
دراینمیان یک نکته وجود داشت و آن هم این بود که سازنده بازی به چه شکل از این حلقههای زمانی استفاده کرده تا بازیکن دچار یکنواختی نشود و حلقههای تکراری را در کمترین حالت ممکن مشاهده کند. همچنین وجود ساختار اشاره و کلیک برای Twelve Minutes، از دیگر موارد جالبی است که در دل گیمپلی از آن استفاده شده است.
دیروز میانگین نمرات بازی Twelve Minutes منتشر شد و باتوجهبه میانگین امتیازات، با یک بازی داستان محور خوب و سرگرم کننده طرف هستیم. در ادامه میتوانید واکنش منتقدین این بازی را در زومجی مشاهده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.
Twelve Minutes
- سازنده: لوئیس آنبونیو
- ناشر: آناپورنا اینتراکتیو
- پلتفرم: ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر
- سبک: ماجراجویی
گیمینگبولت: ۹۰ از ۱۰۰
گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰
وارن اسپکتر، کارگردان Deus Ex، گفته بود که دوست دارد بازیای را تمرکز روی یک ساختمان در خیابان بسازد، زیرا فضای کم اجازه میدهد تا مکانیکهای غیرقابل تصوری را برای گیمپلی خلق کنید. بازی Twelve Minutes با کاهش محدوده دید اسپکتر گیمپلیای را خلق میکند که در آن شاهد تعامل و داستانسرایی غنی هستیم. این بازی شاید حلقه زمانی خود را محدود به ۱۲ دقیقه کند، اما آرزو میکردم که بتوانم مدت زمان بیشتری را در بازی باقی بمانم.
گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰
یک محصول جنایی با محوریت به دام افتادن در یک حلقه زمانیکه خود را در ذهن شما جا کرده و برای مدتی در آنجا باقی میماند.
گاردین: ۸۰ از ۱۰۰
آیجیان: ۸۰ از ۱۰۰