نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۹

انتشار تریلر جدید Dying Light 2 با محوریت اعلام زمان نمایش گیم پلی جدید بازی

استودیو Techland روز گذشته با انتشار یک تریلر کوتاه، تاریخ نمایش گیم‌پلی جدید بازی Dying Light 2 را اعلام کرد.

تکلند تریلر کوتاه جدیدی از بازی Dying Light 2 را منتشر کرده که در پایان زمان نمایش گیم‌پلی جدید این بازی مشخص شده است. این نمایش جدید هفته‌ی آینده و در جریان رویداد گیمزکام 2021 پخش خواهد شد. این سومین قسمت از مجموعه ویدیوهای Dying 2 Know خواهد بود که این استودیو در نظر دارد تا زمان عرضه‌ی این بازی در ماه دسامبر به‌صورت ماهانه منتشر کند.

مجری این نمایش جدید Tymon Smektała، طراح ارشد بازی خواهد بود و این برنامه با همکاری با سایت IGN و تحت عنوان Dying 2 Know – Gamescom edition منتشر خواهد شد. براساس تیزری که روز گذشته منتشر شد، دو موضوع مبارزه و پارکور محور اصلی این تریلر جدید خواهد بود. در این ویدیو طراح ارشد بازی به‌همراه یک مهمان دیگر نحوه‌ی مبارزه با زامبی‌ها،‌ دشمنان جدید بازی و توانایی‌های Aiden شخصیت اصلی بازی و تفاوت‌های او با قهرمان نسخه اول را به طرفداران نمایش خواهند داد. این شوکیس جدید از ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۶ اوت (۴ شهریور) به وقت تهران ازطریق کانال رسمی IGN در شبکه توئیچ پخش خواهد شد.

شما می‌توانید در ادامه این تیزر جدید را از آپارات زومجی تماشا کنید:

علاوه‌بر نمایش روز پنجشنبه، تریلر بلند دیگری نیز به‌زودی منتشر می‌شود که بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی و شخصیت‌های جدیدی از شهر اروپایی The City را که داستان بازی Dying Light 2 در آن جریان دارد نمایش خواهد داد. بخش کمپین این بازی در هفت منطقه در این شهر جریان دارد و با همکاری بازیکنان با هر کدام از گروه‌ها و حزب‌های قدرتمند در این مناطق، انتخاب‌‌ها و اتفاقات متفاوتی در ادامه‌ی جریان داستان بازی رقم خواهد خورد.

استودیو تک‌لند همچنین تایید کرد کاربران می‌توانند با پیش‌خرید هر کدام از نسخه‌های دیجیتالی بازی، به باندل UNIQUE RELOAD SKIN PACK در هنگام عرضه بازی دسترسی پیدا کنند. طبق تایید استودیو دو بسته‌ الحاقی داستانی بازی فقط در دسترس خریداران نسخه دیلاکس و التیمیت بازی خواهد بود و خریداران هر نسخه از بازی روی پلتفرم‌های PS4 و ایکس باکس وان می‌توانند آپدیت گرافیکی نسخه نسل بعدی بازی را به رایگان دریافت کنند.

بازی Dying Light 2: Stay Human قرار است در تاریخ ۱۶ آذرماه (۷ دسامبر) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده