// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

عرضه آپدیت ۳۷ گیگابایتی جدید بازی Cyberpunk 2077

پچ 1.3 بازی سایبرپانک 2077 شرکت سی‌دی پراجکت از راه رسید و می‌توانید سراغ دانلود آن روی کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia و کنسول‌ها رفت.

یک ظاهر متفاوت برای جانی سیلورهند، دو ژاکت جدید برای شخصیت V و یک ماشین تازه به اسم Archer Quartz Bandit مواردی هستند که با اولین DLC رایگان سایبرپانک 2077 به آن اضافه می‌شوند. در همین حین وظیفه‌ی اصلی پچ 1.3 بهتر ساختن وضعیت فنی بازی روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل Stadia است. سازندگان می‌گویند که زمان و انرژی زیادی را روی این آپدیت گذاشتند. آن‌ها هنوز به کار روی آپدیت‌های بعدی، دی‌ال‌سی‌های رایگان بیشتر، دی‌ال‌سی‌های پولی داستانی و صدالبته نسخه‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ادامه می‌دهند.

در آپدیت 1.3 با انواع‌واقسام تغییرات مواجه هستیم؛ از بهبود مینی‌مپ تا حرف نزدن NPCها پس از کشته شدن. نورپردازی محیط‌های مختلف شهر با سرعت بیشتری بارگذاری می‌شود و کار زیادی روی بالانس گیم‌پلی و رابط کاربری بازی Cyberpunk 2077 انجام شده است. همچنین چندین و چند مشکل مربوط‌به حضور در نقاط خاصی از بازی برطرف شده‌اند. گرافیک بازی هم به ادعای سازندگان با این آپدیت بهتر می‌شود. زیرا دیگر مشکلات سابق همچون روشن به نظر آمدن بیش از اندازه‌ی پوست شخصیت‌ها در محیط‌های بسیار تاریک را ندارد.

درنهایت قضاوت‌کننده‌ی اصلی گیمرهایی هستند که تا به امروز ساعت‌ها بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کردند و حالا می‌توانند نظر خود راجع به میزان تاثیرگذاری پچ 1.3 را اعلام کنند؛ یک آپدیت نرم‌افزاری حدودا ۳۷ گیگابایتی. برای آشنایی بیشتر با این ساخته‌ی استودیو سی‌دی پراجکت رد، می‌توانید بررسی بازی سایبرپانک 2077 را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Press Start
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده