// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱

حالت جدید بازی فورتنایت با الهام از Among Us

به تازگی حالت جدیدی به نام Fortnite Impostors به فورتنایت اضافه شده که شباهت‌هایی به بازی Among Us دارد. 

Among Us وقتی عرضه شد شاید در روزهای ابتدایی آنقدر محبوب نبود، اما این بازی توانست توسط استریمرها و تولید کنندگان محتوا به یک محصول پرطرفدار تبدیل شود و امروزه تعداد بسیاری از بازیکنان به‌صورت دسته جمعی به‌سراغ بازی Among Us می‌روند.

این درحالی است که شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، با الهام گرفتن از بازی امانگ آس، حالت جدیدی را به فورتنایت اضافه کرده است. Fortnite Impostors نام حالت جدید بازی فورتنایت است که بازیکنان را در یک تیم هشت نفره و در محیط The Bridge از جزیره بازی قرار می‌دهد. حال این هشت نفر باید مأموریت‌های مختلفی را کامل کنند و در این میان، دو Impostor حضور دارد که با خرابکاری‌های مختلف، سایر بازیکنان را از بین می‌برند.

تابه‌امروز فورتنایت دارای رویدادهای متعددی بوده و جدا از آن، کراس‌اورهای متعددی را شاهد بودیم که در جریان هرکدام از آن‌ها، محتوای جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته است. حال وجود حالت Impostors موردی کاملا متفاوت به‌نظر می‌رسد و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی حالت Fortnite Impostors را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده