نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰

Call of Duty: Vanguard طبق تحلیل‌ ها پرفروش‌ ترین بازی ۲۰۲۱ خواهد بود

تحلیل‌گر معروف NPD، برای سایر بازی‌های ۲۰۲۱ شانسی در مقابل جدیدترین نسخه‌ی Call of Duty قائل نیست.

سرانجام بعد از حرف و حدیث‌های فراوان، بازی Call of Duty: Vanguard به‌طور رسمی معرفی شد؛ اثری از استودیو Sledgehammer Games که تیزری کوتاه از آن پخش شده و فردا پنج‌شنبه ۲۸ مرداد، ساعت ۲۲:۰۰ شاهد رونمایی کامل از آن در جریان رویداد Battle of Verdansk در بازی کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty: Warzone) خواهیم بود.

دراین‌میان تحلیل‌گران صنعت بازی از همین الآن در حال تخمین زدن میزان موفقیت جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه بازی‌های اکتیویژن هستند و یکی از معروف‌ترینِ این افراد هم نظر خود را در این زمینه اعلام کرده است.

مت پیسکاتلا، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی معتبر NPD، بعد از معرفی رسمی بازی Call of Duty: Vanguard در توئیتی نوشت: «پیش‌بینی می‌کنم که بازی Call of Duty: Vanguard پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۱ در آمریکا خواهد بود. می‌دانم، از این پیش‌بینی خیلی شوکه شده‌اید!»

کنایه‌ی پیسکاتلا به پیش‌بینی خود، به علت سابقه‌ی خوب این مجموعه در تبدیل شدن به پرفروش‌ترین آثار سال‌های مختلف بوده است؛ به‌طوری‌که در طول یک دهه‌ی گذشته، هر سال شاهد اول شدن کالاف دیوتی در فهرست آثار پرفروش بوده‌ایم، به جز سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۸؛ سال‌هایی که در آن‌ها دو بازی بزرگ راک استار یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2 عرضه شدند و توانستند مقام اول را از آنِ خود کنند.

سری کالاف دیوتی از همان اولین نسخه‌ی خود در سال ۲۰۰۳ توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و مدتی قبل هم اکتیویژن آمار فروش این مجموعه را اعلام کرد؛ بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه که رقم خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شود و بدون شک با از راه رسیدن بازی کالاف دیوتی ونگارد، افزایش زیادی هم پیدا خواهد کرد؛ اثری که امسال رقبای بزرگ و سرسختی مثل Battlefield 2042 و Halo Infinite دارد.


منبع Charlie Intel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده