// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

اجرای بازی Rocket League با فریم‌ریت ۱۲۰ روی کنسول پلی استیشن 5

از فردا می‌توانید سراغ نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Rocket League شرکت Psyonix بروید و آن را به‌صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کنید.

در نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Rocket League گیمر می‌تواند بین ۲ گزینه انتخاب کند؛ حالت Quality (رزولوشن 4K با ۶۰ فریم‌برثانیه) و حالت Performance (رزولوشن ۲۶۸۸ در ۱۵۱۲ با ۱۲۰ فریم‌برثانیه). در هر دو حالت هم بازی از HDR پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری را با رزولوشن 4K خروجی می‌دهد. در همین حین اگر دستگاه را به نمایشگری با رزولوشن پایین‌تر همچون 1080P وصل کنید نیز خروجی واقعی در پشت صحنه به همین شکل می‌ماند و مثلا بازی در حالت Quality اول خروجی 4K می‌گیرد و سپس آن را به 1080P قابل پخش در نمایشگر 1080P می‌رساند.

اکنون فصل چهارم بازی Rocket League آغاز شده است و گیمرها می‌توانند با پک‌های استارتر و استاندارد جدید به گسترش گاراژ خود بپردازند. Road Hog XL Starter Pack با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و Werewolf Pack دقیقا ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین گیمرهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از فردا می‌توانند یک باندل رایگان دریافت کنند که مواردی مربوط‌به سری بازی رچت و کلنک را به راکت لیگ می‌آورد. این محتوا مخصوص کنسول PS4 و کنسول PS5 سونی است و تا ۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۳ دی) در بازی راکت لیگ می‌ماند.

کامپیوترهای شخصی (ویندوز، macOS و لینوکس)، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ پلتفرم‌های دیگر بازی Rocket League به شمار می‌آیند. بیشتر از ۶ سال از عرضه‌ی این بازی می‌گذرد و همچنان شرکت Psyonix به پشتیبانی از آن با ارائه‌ی محتوای جدید ادامه می‌دهد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده