// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

تریلر داستانی شخصیت بلک پنتر در بازی Marvel’s Avengers

تریلر داستانی بسته‌ی الحاقی War for Wakanda بازی Marvel’s Avengers به‌تازگی منتشر شده است و در آن کاراکتر بلک پنتر را در حال مبارزه با دشمنان می‌بینیم.

Crystal Dynamics از زمان عرضه‌ی Marvel’s Avengers در سال گذشته، سعی کرده است که این بازی را از طریق ارائه‌ی محتوای بیشتر بهبود دهد. این استودیو و اسکوئر انیکس، ناشر بازی امیدوارند که عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Black Panther – War for Wakanda بتواند به این بازی اکشن-نقش‌آفرینی مارولی جانی تازه بدهند و طرفداران شخصیت بلک پنتر را به تجربه‌‌ی آن تشویق کنند. حال برای War for Wakanda تریلری داستانی منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه‌ی بلک پنتر با دشمنان هستیم. البته تریلر مذکور یک تریلر هنگام عرضه نیز محسوب می‌شود که در آن نگاهی گذرا خواهیم داشت به گیم‌پلی و محتوای این بسته‌ی الحاقی.

همان‌طور که مشخص است، مکان دی‌ال‌سی Black Panther – War for Wakanda در کشور خیالی واکاندا قرار دارد. داستان کلی آن نیز به این شکل است که پس از اینکه گروه Klaue Company به این سرزمین حمله می‌کنند، پادشاه تچالا (T’Challa) باید با این تهدید دست‌و‌پنجه نرم کند. این بسته‌ی الحاقی علاوه‌بر اضافه کردن یک نقشه و یک کاراکتر قابل بازی تازه، فعالیت‌ها، ابزار و انواع دشمنان جدید و همچنین موارد دیگری را به بازی می‌آورد. شما می‌توانید تریلر داستانی Black Panther – War for Wakanda را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

دی‌ال‌سی Black Panther – War for Wakanda امروز ۱۷ اوت منتشر می‌شود. همچنین Marvel’s Avengers در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. علاوه‌بر این، کریستال داینامیکس اخیرا اعلام کرده است که دی‌ال‌سی اسپایدرمن بازی مارولز اونجرز در انحصار کنسول‌های پلی استیشن خواهد بود و همچنان برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این دی‌ال‌سی چیست؟ آیا فکر می‌کنید می‌تواند نظر بازیکنان بیشتری را به بازی Marvel’s Avengers جلب کند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده