// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳

سی‌دی پراجکت مشغول استخدام نیرو برای یک بازی سوم شخص جدید است

استودیو بازی‌سازی CD Projekt Red سراغ استخدام رفته است. ما می‌دانیم که این شرکت از تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۲ کار جدی روی پروژه‌های جدید خود را آغاز می‌کند.

آگهی شغلی منتشرشده توسط سی دی پراجکت باعث شد که عده‌ای بگویند بازی بعدی شرکت سوم-شخص خواهد بود. در آخرین گزارش مالی متوجه شدیم که سی‌دی پراجکت می‌خواهد از سال ۲۰۲۲ به بعد به‌صورت همزمان مشغول کار روی بازی‌های AAA متفاوت باشد و برای رسیدن به این هدف تیم خود را گسترش داده است. ظاهرا هنوز هم مدام افراد بیشتری توسط شرکت استخدام می‌شوند. همچنین از گفته‌های اخیر سازندگان می‌توان به آسانی برداشت کرد که هم مجموعه ویچر و هم سری بازی سایبرپانک قطعا در آینده با قسمت‌های جدید توسط شرکت CD Projekt گسترش خواهند یافت.

آن‌ها اکنون به‌دنبال استخدام یک «برنامه‌نویس دوربین بازی ویدیویی» هستند. همچنین در آگهی می‌خوانیم که فرد مایل به کار در سی‌دی پراجکت باید تجربه‌ی کار با دوربین‌های Real-Time سوم-شخص در بازی‌ها را داشته باشد. محل کار این فرد هم شهر ونکوور خواهد بود.

این وسط پیش‌بینی و گمانه‌زنی راجع به ساخت یک بازی ویچر جدید نیازی به اینسایدر بودن ندارد. محبوبیت و تحسین‌شدگی بسیار زیاد بازی The Witcher 3: Wild Hunt عملا تضمین می‌کند که اگر نخستین بازی AAA جدید شرکت سی‌دی پراجکت پس از سایبرپانک 2077 در حقیقت ویچر 4 باشد، این شرکت می‌تواند مجددا با استقبال گرم بسیاری از گیمرها روبه‌رو شود. هرچند قطعا روی کاغذ غیرممکن نیست که سی‌دی پراجکت بخواهد سراغ خلق یک مجموعه بازی جدید برود.

در همین حین گویا پچ 1.3 بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی برای کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نسخه‌ی نسل ۹ سایبرپانک 2077 نیز همچنان برای انتشار روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده