// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

احتمال شباهت بازی انحصاری PS5 فرام سافتور به دارک سولز

به‌تازگی دو اینسایدر گفته بودند که فرام سافتور یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 سونی می‌سازد. حالا نیک بیکر ادعا می‌کند که این بازی بیشتر از الدن رینگ و سکیرو، شبیه مجموعه بازی Dark Souls خواهد بود.

براساس گزارش جدید کارگردان بازی انحصاری استودیو فرام سافتور برای پلی استیشن 5 شخصی جز خود هیدتاکا میازاکی نیست. استودیو Sony XDev هم با فرام سافتور در ساخت این بازی که مجموعه‌ای تازه را به وجود می‌آورد، همراهی خواهد کرد. تمام بازی‌های انحصاری که توسط استودیوهای غیراختصاصی تحت برند PS Studios ساخته و عرضه بشوند، با Sony XDev و برخی از تیم‌های فنی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی همکاری می‌کنند.

در جدیدترین قسمت پادکست XboxEra، نیک بیکر که یکی از دو منبع شایعه‌ی اول بود به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر راجع به این بازی انحصاری کنسول PS5 سونی پرداخت. براساس گفته‌ی او دقیقا همانند بلادبورن و دیمنز سولز که IP آن‌ها متعلق به سونی است، این IP جدید در حال ساخت هم مال پلی استیشن خواهد بود. استودیو Sony XDev عملا در تولید این بازی جدید همان کاری را برای فرام سافتور انجام می‌دهد که SIE Japan Studio برای بلادبورن انجام داده بود.

وی می‌گوید که بازی جدید نسبت به بازی Sekiro: Shadows Die Twice و بازی Elden Ring، شباهت بیشتری به دارک سولز دارد. مطابق اطلاعات او فرام سافتور پس از اینکه ساخت یک قسمت جدید از مجموعه بازی Armored Core با مشکلاتی مواجه شد، تصمیم گرفت که اول بازی الدن رینگ و این بازی انحصاری سونی را تکمیل کند و سپس مجددا سراغ کار روی آن پروژه‌ی فعلا متوقف‌شده برود. باید صبر کرد و دید که آیا سرتاسر این گزارش بیکر راجع به بازی جدید هیدتاکا میازاکی درست از آب درمی‌آید یا نه. فراموش نکنید که هرگز شایعات و گزارش‌ها را نمی‌توان به اندازه‌ی اخبار رسمی و قطعی جدی گرفت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده