// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲

زمان معرفی بازی Call of Duty: Vanguard مشخص شد

به‌تازگی یک آگهی در پلی استیشن استور گذاشته شده است که خبر از رونمایی قریب‌الوقوع از Call of Duty: Vanguard در Call of Duty: Warzone می‌دهد.

طبق آگهی جدیدی که امروز در فروشگاه پلی استیشن منتشر شده است، بازی Call of Duty: Vanguard قرار است پنج‌شنبه‌ی همین هفته ساعت ۱۰ شب به وقت تهران به‌صورت رسمی داخل بازی Call of Duty: Warzone معرفی شود.

Call of Duty: Vanguard دارای هر دو بخش کمپین داستانی و چندنفره است و قرار است جبهه‌های جنگ جهانی دوم را در مناطق اروپایی و اقیانوس آرام به تصویر بکشد. همچنین طبق گزارش‌ها، داستان بازی حول تشکیل نیروهای ویژه‌ی متفقین با نام Special Forces می‌گردد. افزون بر این، کالاف دیوتی ونگارد دارای نقشه‌ی اختصاصی برای کالاف دیوتی وارزون است که گفته می‌شود محل آن مناطق درگیر در اقیانوس آرام خواهد بود. این نقشه‌ی جدید احتمالا از نقشه‌ی فعلی Verdansk وارزون بزرگ‌تر خواهد است.

استودیوی Sledgehammer Games اخیرا برای تعدادی از تولید‌کنندگان محتوا ویدیوی کوتاهی را از Call of Duty: Vanguard ارسال کرده بود که آن‌ها نیز این ویدیو را با بازیکنان به اشتراک گذاشتند. اسلج‌همر درواقع با این کار رسما کمپین تبلیغاتی بازی Call of Duty: Vanguard را قبل از رونمایی رسمی از آن آغاز کرد.

همچنین اخیرا خبر رسید که اکتیویژن برای تبلیغ کالاف دیوتی ونگارد تغییر کوچکی را در کالاف دیوتی وارزون ایجاد کرده است؛ به‌طوری که برخی برندگان مچ‌های وارزون قبل از اینکه با استفاده از طناب سوار هلیکوپتر فرار شوند، توسط اسنایپری مرموز از پای درمی‌آیند و به زمین سقوط می‌کنند. علاوه‌براین، چند روز پیش تعدادی تصویر و پوستر از Call of Duty: Vanguard فاش شد که درمیان آن‌ها جزئیاتی مانند نسخه‌های (Edition) مختلف بازی و وجود نسخه‌ی بتا عمومی به چشم می‌خورد.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده نیز اعلام کرده که تست آلفا Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ اوت (۵ تا ۷ شهریور) برگزار می‌شود. سپس یک بتا دیگر بین ۱۰ تا ۱۲ سپتامبر (۱۹ تا ۲۱ شهریور) روی کنسول‌های پلی استیشن و همچنین بتا سوم در تاریخ ۱۶ تا ۲۰ سپتامبر (۲۵ تا ۲۹ شهریور) برگزار خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Call of Duty: Vanguard چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده