نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۷

اضافه شدن مرد عنکبوتی در سال ۲۰۲۱ به بازی Marvel's Avengers

براساس اظهارات اخیر اسکات والترز، طراح ارشد بازی Marvel's Avengers در کریستال داینامیکس، بسته الحاقی اسپایدرمن همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

عضویت در تیم انتقام جویان همیشه یکی از آرزوهای پیتر پارکر بوده و رویای مبارزه درکنار کاپیتان آمریکا و آیرون من برای تبدیل جهان به مکانی بهتر، چیزی بود که بالاخره در دنیای سینمایی مارول تحقق پیدا کرد. اما در دنیای بازی Marvel's Avengers داستان فرق می‌کند. در تابستان سال گذشته بود که خبر معرفی بسته الحاقی اسپایدرمن برای بازی پرسروصدای کریستال داینامیکس منتشر شد، اما تاکنون اثری از ابرقهرمان محبوب مارول در این بازی نبوده است.

درحال حاضر، محتوای Spider-Man بازی Marvel's Avengers برای عرضه در سال جاری میلادی در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. با‌این‌حال از آنجایی که از زمان معرفی این بسته خبر خاصی از آن منتشر نشده، طرفداران چندان مطمئن نیستند که به این زودی‌ها شاهد ورود مرد عنکبوتی به دنیای Marvel's Avengers باشیم. هرچند به‌نظر می‌رسد که همچنان می‌توان امیدوار بود.

اسکات والترز، طراح ارشد استودیوی کریستال داینامیکس در مصاحبه اخیر خود با نشریه ComingSoon گفته که محتوای اسپایدرمن بازی Marvel’s Avengers همچنان در راه است. وی در بخشی از اظهارات خود در اینباره می‌گوید: «در حال حاضر، تمرکز ما روی بسته‌الحاقی War for Wakanda است. در این زمینه، همچنان براساس برنامه‌ی راهی که قبلاً با طرفداران به اشتراک گذاشتیم، عمل می‌کنیم. قطعاً در ادامه اخبار بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.» والترز درباره محتوای مرد عنکبوتی این بازی نیز می‌گوید: «برنامه‌ی ما از ابتدا عرضه‌ی این بسته در سال ۲۰۲۱ بوده و همچنان به این برنامه پایبند هستیم. در آینده اطلاعیه‌های بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.»

تصویری از بازی اسپایدرمن

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، اطلاعات چندانی از گفتگوی اخیر طراح بازی Avengers به‌دست ما نرسیده است، اما آنچه می‌توان با قطعیت درباره آن اظهارنظر کرد، عرضه بسته الحاقی اسپایدرمن در سال ۲۰۲۱ است. سایر قسمت‌های این مصاحبه به DLC پیش روی این بازی یعنی War for Wakanda اختصاص داشته است.

والترز درباره مضامین و اتفاقاتی که باید از این DLC انتظار داشته باشیم، می‌گوید:

«چیزی که بیشتر در طراحی این بسته الهام بخش ما بوده، پیش‌بینی آینده‌ی سلطنت در امپراطوری واکاندا بوده است. به‌ویژه در تحقیقات اولیه‌ی ما برای پایه‌گذاری داستان این بسته که شاکله‌ی اصلی محتوای بازی را تشکیل می‌دهد. در دو نسخه اخیر Black Panther درباره اینکه آیا واکاندا اصلاً باید یک نظام پادشاهی باشد یا خیر، بحث‌های زیادی مطرح شده بود. همچنان ایده‌های زیادی درباره ساختار حکومت در واکاندا و کسانی که باید در قدرت باشند وجود دارد.»

کریستال داینامیکس در آستانه‌ی عرضه بسته الحاقی جدید War for Wakanda در تاریخ ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) تصاویری از کاستوم ویژه‌ی Royal Legacy تیچالا (T’Challa) و رابط کاربری متحول شده‌ی این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده