نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰

تریلر جدید استیم دک با هدف نمایش ویژگی‌های آن

پس از معرفی کامپیوتر گیمینگ قابل‌حمل استیم دک، حال ساعاتی پیش شرکت ولو با انتشار تریلری ویژگی‌های این دستگاه مورد انتظار را به نمایش گذاشت.

چنانچه زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان معرفی کامپیوتر گیمینگ قابل‌حمل شرکت ولو هستید. دستگاهی که تحت عنوان Steam Deck و با هدف اجرای تمام بازی‌های موجود روی فروشگاه استیم معرفی شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش شرکت ولو با انتشار تریلری ویژگی‌های بارز استیم دک را معرفی کرد. با استناد به اطلاعات ارایه شده، آنالوگ‌های تریگر، کلیدهایی با قابلیت تغییر کاربری، صفحه‌نمایش لمسی و دو ترک پد از ویژگی‌های این کامپیوتر گیمینگ به‌حساب می‌آیند. جالب است بدانید درصورتیکه از فروشگاه استیم استفاده می‌کنید به‌راحتی با وارد کردن حساب کاربری در استیم دک به تمام بازی‌های خود دسترسی پیدا خواهید کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه دعوت می‌کنم تا پیش‌از عرضه رسمی بیشتر با استیم دک آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده استیم دک قرار است در ماه دسامبر امسال (آذر - دی) در سه مدل ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب با برچسب قیمتی ۳۹۹، ۵۲۹ و ۶۴۹ دلار روانه بازار شود.

 آیا استیم دک می‌تواند باوجود رقبایی مثل نینتندو سوییچ جایگاه محکمی برای خود دست‌وپا کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده