// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

اشاره جالب وارزون به بازی Call of Duty: Vanguard

برخی از بازیکن‌های برنده در بازی Call of Duty: Warzone طی ساعات اخیر به شکل مرموزی توسط یک اسنایپر کشته می‌شوند. آن‌ها حتی وقتی اول شده‌اند، نمی‌توانند سوار هلیکوپتر شوند و از مهلکه بگریزند.

سم مگز، یکی از نویسندگان سری بازی Call of Duty این ایستراگ جدید پیداشده در وارزون را به رسمیت شناخت. طی دو روز اخیر شاهد پخش ویدیوهای کوتاه به‌صورت رسمی از بازی Call of Duty جدید توسط تولیدکنندگان محتوا در کشورهای مختلف بوده‌ایم. ظاهرا گزارش تام هندرسون یک بار دیگر دارد کاملا درست از آب درمی‌آید. از آن سو همان‌گونه که اندی رابینسون از رسانه VGC گفته بود، گیمرها دارند اشاراتی به بازی Call of Duty: Vanguard را در بازی Call of Duty: Warzone می‌یابند. هندرسون ۲۸ مرداد (۱۹ آگست/اوت) را به‌عنوان تاریخ رونمایی رسمی اکتیویژن از بازی Call of Duty: Vanguard معرفی کرده است.

گزارش‌ها می‌گویند که بازی Call of Duty: Vanguard شامل بخش مولتی پلیر، بخش داستانی و بخش زامبی می‌شود. استودیو Sledgehammer Games سازنده‌ی اصلی این بازی شوتر است و استودیو Treyarch روی بخش زامبی کار کرد. همه‌ی حالات این بازی کالاف دیوتی جدید (کال آو دیوتی) هم داخل اروپا و در جنگ جهانی دوم جریان دارند.

چرا ما یک زن اسنایپر حرفه‌ای را در وارزون دیدیم؟ زیرا ظاهرا شخصیتی به اسم Polina در بازی Call of Duty: Vanguard حضور دارد که با الهام از لیودمیلا پاولچنکو به وجود آمد؛ زنی که یکی از موفق‌ترین تک‌تیراندازهای تاریخ بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده