// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۷

احتمال انتشار بازی جدید ماشین جنگی در سال ۲۰۲۳

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده توییت جدیدی منتشر کرده است که احتمال انتشار نسخه‌ی جدیدی از مجموعه بازی Twisted Metal را در سال ۲۰۲۳ قوت می‌بخشد.

گیمرهای قدیمی و آن‌هایی که با پلی استیشن ۱ بازی می‌کردند احتمالا با مجموعه بازی Twisted Metal یا همان ماشین جنگی بسیار خاطره دارند. مجموعه‌ای که نامش با برند پلی استیشن گره خورده و سال‌ها است نسخه‌ی جدیدی از آن منتشر نشده است. حال اما طبق توییت جدیدی که از یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده پست کرده است، به‌نظر می‌رسد شاید سونی پس از سال‌ها وقفه تصمیم گرفته است که یک تویستد متال جدید بسازد و اگر این خبر صحت داشته باشد، می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران قدیمی این سری شود.

تام هندرسون که اخیرا بسیاری از ویژگی‌های بازی بتلفیلد 2042 را قبل از اعلام رسمی، به ‌درستی فاش کرده بود، در توییت جدید خود عکسی را به اشتراک گذاشته و در کپشن آن تنها عدد «۲۰۲۳» را نوشته است که احتمالا به‌معنی سال انتشار بازی جدید تویستد متال است. به‌نظر می‌رسد که عکس مذکور مربوط‌به سریالی باشد که از Twisted Metal در حال ساخت است. بااین‌حال، خبر ساخته شدن سریال تویستد متال اوایل اسفند سال گذشته اعلام شد و خیلی بعید است که ساخت آن دو سال طول بکشد و بخواهد در سال ۲۰۲۳ پخش شود. به همین خاطر، احتمال اینکه اشاره هندرسون به ساخت یک بازی جدید از این مجموعه اکشن-رانندگی باشد، کم نیست. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

تصویر توییت جدید تام هندرسون درباره مجموعه Twisted Metal

Twisted Metal یکی از مجموعه‌های کلاسیک پلی استیشن محسوب می‌شود که در حال حاضر جزوی از مجموعه‌های اصلی و فرست پارتی پلی استیشن نیست. البته این لزوما به این معنی نیست که دیگر هرگز نسخه‌ی جدیدی از آن ساخته نمی‌شود و سونی با ساخت بازی جدیدی از این سری می‌تواند این خلا را به‌راحتی پر کند. سونی علاوه‌بر یک Twisted Metal جدید، سال‌ها است که بازی فرست پارتی بزرگ و جدیدی در سبک شوتر اول‌شخص نساخته است که این مورد نیز می‌تواند با عرضه‌ی یک بازی از مجموعه‌ی Killzone یا Resistance حل شود.

البته سونی در غیاب تویستد متال، اخیرا بازی Destruction AllStars را برای پلی استیشن 5 ساخته و منتشر کرده است. این بازی نتوانست نزد بازیکنان زیاد به محبوبیت برسد و حتی برخی طرفداران این سؤال را از سونی می‌پرسیدند که چرا آن‌ها به‌جای عرضه‌ی نسخه‌ی جدید تویستد متال، یک آی‌پی جدید و ناشناخته را روانه‌ی بازار کرده‌اند. Twisted Metal به‌خوبی توانست سبک رانندگی اکشن آرکید و پرزدو‌خورد را بین گیمرها محبوب کند و بازی دیستراکشن آل‌استارز با وجود تمام ویژگی‌های مثبتی که ممکن است داشته باشد، نتوانسته آن حس‌و‌حال برادر بزرگ‌تر خود را منتقل کند.

درنهایت باید خاطرنشان کنیم که تمام این موارد گفته‌شده در حد شایعه است و باید برای اعلام رسمی آن از طرف سونی منتظر بمانیم. همچنین این امکان نیز وجود دارد که بازی جدیدی در کار نباشد و واقعا قرار است سریال Twisted Metal در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید بازی جدیدی از Twisted Metal ساخته خواهد شد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده