// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۵

بازی موبایل Castlevania: Grimoire Of Souls در راه اپل آرکید

کونامی به‌تازگی اعلام کرده که بازی موبایل Castlevania: Grimoire Of Souls برای کاربران اپل آرکید در دسترس قرار می‌گیرد. 

همانند اکثر آی‌پی‌های کلاسیک کونامی، مجموعه Castlevania هم به‌نظر می‌رسد دیگر توجهی به آن نخواهد شد و کونامی قصد ندارد نسخه جدیدی از آن را دراختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال، نتفلیکس یک انیمه از روی این سری ساخت و همچنین نسخه Anniversary Collection هم در دسترس کاربران قرار گرفت که شامل نسخه‌های کلاسیک بازی می‌شد.

بااین‌حال، کاربران اپل آرکید در آینده بازی موبایل سری کسلوینیا را هم تجربه خواهند کرد. کونامی به‌تازگی اعلام کرده که بازی Castlevania: Grimoire Of Souls برای سرویس اپل آرکید عرضه خواهد شد و متاسفانه، تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشده است. برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعاتی از Castlevania: Grimoire Of Souls ندارند، باید بگویم که این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ برای سیستم‌عامل iOS عرضه شد. 

در جریان Castlevania: Grimoire Of Souls که داستان آن پس از مهر و موم کردن دراکولا روایت می‌شود، کاربران هدایت آلوکارد را برعهده می‌گیرند و به‌واسطه‌ی ۶۰ مرحله مختلف، باید دشمن جدید خود را از بین ببرد. همچنین ساختار بازی به‌گونه‌ای است که با پیشروی در بازی می‌توانید قهرمان‌های مجموعه را آزاد و هدایت آن‌ها را برعهده بگیرید.

نکته جالب این است که Castlevania: Grimoire Of Souls تنها برای کاربران کانادا در دسترس قرار گرفته بود و پس از مدتی، از فروشگاه کانادا اپ‌استور حذف و توضیحی بابت این اتفاق ارائه نشد. حال اضافه شدن Castlevania: Grimoire Of Souls به سرویس اپل آرکید در آینده، می‌تواند فرصت مناسبی برای کاربرانی باشد که به این بازی دسترسی نداشتند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده