نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳

دلیل فعال نبودن ویژگی Quick Resume ایکس باکس در زمان عرضه برخی بازی ها

به‌تازگی یکی از سران ایکس باکس از دلایل عدم پشتیبانی روز عرضه تمام بازی‌ها از Quick Resume پرده‌برداری و اعلام کرد که این موضوع به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.

یکی از قابلیت‌های جذابی که مایکروسافت در زمان معرفی و رونمایی از کنسول‌های نسل نهم خود تاکید زیادی روی آن داشت، قابلیت Quick Resume است؛ طبق این اساس کاربران می‌توانند به‌راحتی بین چند بازی جابه‌حا شده و ادامه هرکدام از آن‌ها را انجام دهند. 

اگر از کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس باشید، احتمالا در جریان هستید که تا این لحظه اما تمام بازی‌های جدید از روز عرضه خود از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش جیسون رونالد، یکی از مدیران ایکس باکس، در حساب رسمی توییتر خود از دلایل عدم پشتیبانی تمام بازی‌ها از قابلیت Quick Resume پرده‌برداری کرد. طبق اطلاعات ارایه شده، بهینه‌کردن این قابلیت امری نسباتا سختی است و پیاده‌سازی آن به تاییدیه‌های بیشتری نیاز دارد. رونالد همچنین خاطرنشان کرد که تیم توسعه سخت در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک تمام بازی‌های جدید از همان روز عرضه با پشتیبانی از Quick Resume در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرند.

حال نوبت شما است تا در صورت استفاده از کنسول‌های جدید ردموندی‌ها نظرات و تجریبات خود از قابلیت جذاب Quick Resume را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده