// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵

شایعه: ریمستر Red Dead Redemption ممکن است ساخته شود

در گزارش تازه کوتاکو اشاره شده است که راک‌استار گیمز برای ریمستر Red Dead Redemption نیز برنامه دارد؛ ولی برای اینکه آن را بسازد، یک شرط برای خود تعیین کرده است.

وب‌سایت کوتاکو به‌تازگی براساس اظهارات چند منبع مختلف گزارشی منتشر کرده است و خبر از این داده که راک‌استار گیمز قصد دارد سه بازی سه‌بعدی و کلاسیک مجموعه‌ی GTA را ریمستر کند. این سه بازی عبارت‌اند از GTA Vice City ،GTA 3 و GTA San Andreas. در گزارش کوتاکو همچنین به‌صورت گذرا به این موضوع نیز اشاره شده است که راک‌استارگیمز برای احیای نسخه‌ی اول Red Dead Redemption نیز برنامه دارد.

در گزارش مذکور نوشته شده است که راک‌استار گیمز به‌صورت جدی به ساخت ریمستر Red Dead Redemption فکر می‌کند. بااین‌حال، نکته‌ی مهم گزارش کوتاکو این‌جا است که راک‌استار ساخت چنین نسخه‌ای را به موفقیت تجاری سه ریمستر GTA منوط کرده است. درواقع به‌نظر می‌رسد راک‌استار گیمز ابتدا می‌خواهد ببیند که ورود به حوزه‌ی ساخت ریمستر و ریمیک چقدر برای آن‌ها سودسازی خواهد کرد و سپس اقدام به ساخت ریمسترهای بیشتری از بازی‌های کلاسیک خود کند. شاید حتی پس از موفقیت ریمستر بازی‌های GTA، راک‌استار به فکر احیای بازی محبوب Bully نیز بیفتد.

رد دد ریدمپشن بیش از یک دهه پیش و در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های نسل هفتمی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. بسیاری از طرفداران این مجموعه حتی قبل از انتشار Red Dead Redemption 2 از راک‌استار می‌خواستند که نسخه‌ی اول را با گرافیک امروزی‌تر ساخته و منتشر کند. باتوجه‌به اینکه تعداد این دسته از طرفداران به‌نظر کم نمی‌رسد، شاید درنهایت شاهد عرضه‌ی ریمستر این بازی بسیار محبوب برای نسل نهم کنسول‌ها باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ساخته شدن ریمستر Red Dead Redemption چیست؟ آیا فکر می‌کنید موفقیت این ریمستر از قبل تضمین‌شده است؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده