// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲

فیلم کوتاه داستانی Battlefield 2042 منتشر شد؛ حضور یکی از کارکترهای معروف بتلفیلد

الکترونیک آرتز به‌تازگی فیلم داستانی Exodus را برای بازی Battlefield 2042 منتشر کردند. در این فیلم یکی از کاراکترهای معروف بازی Battlefield 4 حضور پررنگی دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، همان‌طور که EA و DICE قول داده بودند، فیلم کوتاه و داستانی بازی Battlefield 2042 که Exodus نام دارد، ساعاتی پیش منتشر شد. در این فیلم شاهد بازگشت شخصیت کیمبل گریوز ملقب به آیریش هستیم. او که یکی از کاراکترهای اصلی بازی Battlefield 4 بود، این‌بار در قامت فرمانده‌ی به بتلفیلد 2042 بازگشته است. همان‌طور که در فیلم نشان داده می‌شود، آیریش برای جابه‌جایی ۲۰۰ پناه‌جو مجبور می‌شود تصمیم سختی بگیرد که این تصمیم او منجر به شروع جنگی بین این گروه پناه‌جو که خود را Non-Patriated می‎‌نامند، می‌شود.

Non-Patriated یا Non-Patها خود را وابسته به کشور خاصی نمی‌دانند و به انتخاب خودشان برای طرف‌های مختلف نبرد می‌جنگند. آمریکا و روسیه در پی بحران‌هایی جهانی با یکدیگر درگیر می‌شوند و در جنگ‌هایشان از سربازان گروه Non-Pat استفاده می‌کنند. شما می‌توانید فیلم کوتاه Exodus را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Exodus را می‌توان فیلمی دانست که با بهره‌گیری از یکی از شخصیت‌های آشنای مجموعه، به‌خوبی داستان خلاصه‌‌ی بتلفیلد 2042 را تعریف می‌کند. همراه‌با این ویدیو از اسکین لجندری Battle Hardened شخصیت آیریش نیز رونمایی می‌شود که قرار است در دسترس بازیکنانی قرار بگیرد که بتلفیلد 2042 را پیش‌خرید کرده‌اند.

این دسته از بازیکنان علاوه‌بر دریافت اسکین مذکور، به بتای عمومی بازی نیز دسترسی پیش‎‌از‌موعد خواهند داشت. آن‌هایی که Battlefield 2042 را پیش‌خرید کرده‌ باشند، از تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) می‌توانند شروع به تجربه‌ی بتا عمومی بازی کنند؛ درحالی‌که بازیکنان دیگر از دو روز بعد یعنی ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) به بتای بتلفیلد 2042 دسترسی خواهند داشت. همچنین این بتا تا تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) ادامه خواهد داشت.

Battlefield 2042 در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. بازی از همان روز اول عرضه از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد کرد. البته بازیکنان کنسول‌های نسل هشتمی و نسل نهمی از یکدیگر جدا خواهند بود و هر گروه باید با همدیگر بازی کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Exodus چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده