// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

مراحل ساخت بازی Back 4 Blood به پایان رسید

برادران وانر، ناشر Back 4 Blood تایید کرده که مراحل ساخت این بازی شوتر چندنفره و زامبی‌محور به پایان رسیده و اصطلاحا گلد شده است.

نسخه‌ی بتا عمومی بازی Back 4 Blood، ساخته‌ی استودیوی Turtle Rock Studios قرار است تا ساعاتی دیگر در دسترس تمام بازیکنان قرار بگیرد. از طرفی شرکت برادران وارنر، ناشر بازی به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که مراحل ساخت بازی تمام شده و Back 4 Blood اصطلاحا گلد شده است. این به این معنی است که این بازی شوتر کوآپ حالا برای تولید نسخه‌های فیزیکی و همچنین اخذ گواهینامه‌های دیجیتالی آماده است.

از Back 4 Blood به‌عنوان دنباله‌ی معنوی مجموعه‌ی Left 4 Dead یاد می‌شود. در این بازی گروهی به نام Cleanerها باید مقابل انسان‌هایی زامبی‌مانند به نام Riddenها مبارزه کنند. در Back 4 Blood بازیکنان باید ازمیان انبوهی از دشمنان زامبی عبور کنند و آن‌ها را بکشند. در بازی انواع مختلفی از دشمنان وجود دارند؛ از Riddenهای معمولی گرفته تا انواع خاصی مانند دشمنان غول‌مانند. همچنین هرکدام از کاراکترهای قابل بازی پرک‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند که می‌توانند از آن‌ها به نفع کل تیم استفاده کنند. برای مثال، یک کاراکتر می‌تواند میزان مهمات و کاراکتر دیگری میزان سلامتی را افزایش دهد.

علاوه‌براین، Back 4 Blood دارای نوعی سیستم کارت است که خود می‌تواند برای بازیکنان چالش بیشتری  به همراه داشته باشد. البته بازیکنان برای دریافت پاداش‌هایی خاص می‌توانند این کارت‌ها را هنگام مبارزه با دشمنان خرج کنند. Back 4 Blood در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی همچنین قرار است در روز عرضه به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده