// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴

تاخیر در انتشار فصل پنجم COD: Black Ops Cold War و Warzone

اکتیویژن اعلام کرده است که فصل پنجم Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone به‌دلیل یک مشکل یک روز دیرتر منتشر می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتری رسمی کالاف دیوتی به‌تازگی اعلام کرده است که فصل پنجم دو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone با یک روز تأخیر منتشر خواهد شد. آن‌ها البته این خبر را با لحنی غیرمستقیم اعلام کرده‌اند و در پست مذکور این‌‌طور نوشته‌اند: «ما قرار است به همه یک روز بیشتر فرصت دهیم تا بتوانند تایر ۱۰۰ را آنلاک کنند. آیا شما می‌توانید [در این مدت کم] به چنین سطحی برسید؟ فصل پنجم حالا قرار است ۱۲ اوت (فردا جمعه ۲۲ مرداد ساعت ۸:۳۰ صبح) منتشر شود.» اکتیویژن گفته است به‌دلیل «مشکلی که اخیرا هنگام تست پیش‌ آمده است» مجبور شده‌اند انتشار فصل پنجم را یک روز عقب بیندازند.

اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر با شکایت بزرگی که ایالت کالیفرنیا علیه آن‌ها تنظیم کرده است، دسته‌و‌پنجه نرم می‌کنند. این ایالت مدعی است که فرهنگ سازمانی اکتیویژن بلیزارد پر از تبعیض، آزارواذیت و قلدری است. شکایت مذکور و حواشی آن از جمله اعتصاب سراسری کارمندان این شرکت، آن‌قدر گسترده بود که به استعفای رئیس و مدیر منابع انسانی بلیزارد و چندتن از مدیران دیگر انجامید. همچنین بابی کوتیک، مدیر ارشد اجرایی اکتیویژن بلیزارد پس از این اتفاقات با انتشار بیانیه‌ای گفت خاطیان به‌خاطر کارهایی که انجام داده‌اند، دربرابر قانون مسئول خواهند بود.

اخیرا نیز خبر رسید که سهام‌داران اکتیویژن از این شرکت شکایت کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند اکتیویژن و مدیران آن، تحقیقاتی را که درباره‌ی موارد آزارو‌اذیت غیراخلاقی در شرکت درجریان بوده است، از دیگران پنهان می‌کرده‌اند. همچنین تعدادی از اسپانسرهایی که با اکتیویژن بلیزارد همکاری می‌کرده‌اند، اعلام کرده‌اند دیگر از لیگ Overwatch و Call of Duty حمایت مالی نخواهند کرد. علاوه‌براین، گروهی از کارمندان استودیوهای زیرمجموعه‌ی اکتیویژن بلیزارد با تشکیل نوعی ائتلاف از مدیران ارشد این شرکت می‌خواهند در راستای بهبود اوضاع دست به اقدامی عملی بزنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده