نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳

رده‌ بندی سنی بازی Halo Infinite در استرالیا

بازی Halo Infinite اخیرا در استرالیا رده‌بندی سنی شده است و اطلاعات درج شده در این وب‌سایت به شایعه‌های پیرامون تاریخ عرضه آن قوت می‌بخشد.

یکی از موردانتظارترین آثار امسال بازی Halo Infinite است که توسط استودیو 343Industries ساخته می‌شود. اخیرا سازمان رده‌بندی سنی بازی‌ها در استرالیا (Australia Classification Board) رتبه M (بزرگسال) را برای این بازی مشخص کرده است. این موضوع که خبر خوبی برای طرفداران Halo Infinite به‌حساب می‌آید، توسط سایت VGC اعلام شده است. همچنین VGC هفته‌ی گذشته اعلام کرد که بازی Forza Horizon 5 هم از لحاظ سنی رده‌بندی شده است.

اگر به زمان رده‌بندی و تاریخ عرضه Forza Horizon 5 توجه کنیم دید خوبی نسبت به زمان عرضه‌ی احتمالی Halo Infinite به‌دست می‌آوریم. با‌توجه‌به وجود فاصله‌ی یک هفته‌ای بین اعلام رده‌بندی سنی این دو بازی، احتمال دارد استودیوی سازنده تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) را برای عرضه‌ی Halo Infinite درنظر گرفته باشد. این تاریخ همچنین با ۲۰اُمین سالگرد این مجموعه مصادف می‌شود.

جدیدترین آزمایش بازی Halo Infinite (در فاز بتا) واکنش‌های خوبی را از طرف طرفداران و منتقدان دریافت کرده است. همچنین مایکروسافت حضور خود را در مراسم Gamescom امسال در قالب یک کنفراس تایید کرده است. طرفداران امیدوار هستند که Halo Infinite در این برنامه حضور داشته باشد و تاریخ انتشار آن مشخص شود.

نظر شما درباره‌ی رده‌بندی سنی Halo Infinite و تاریخ احتمالی عرضه‌ی این بازی چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده