// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲

احتمال رونمایی از بازی Call of Duty: Vanguard در هفته آینده

تام هندرسون، ایسنایدر شناخته‌شده می‌گوید که مطابق اطلاعاتی چهار منبع او تایید کرده‌اند، بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۹ آگست/اوت (۲۸ مرداد) به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد انتظار موج تازه‌ای از شایعات مرتبط با بازی Call of Duty جدید بوده‌ایم. NEXTGEN_ishere در توئیتر ادعا کرد که راس ساعت ۲۲:۱۵ روز ۲۸ مرداد (۱۹ آگست/اوت) به وقت ایران شاهد رونمایی رسمی از بازی Call of Duty: Vanguard خواهیم بود. او در گذشته راجع به برخی موارد درست اطلاعات را فاش کرده است. ولی موضوع وقتی جالب‌تر شد که توئیتر صحبت‌های او را مطابق قوانین کپی رایت حذف کرد. به این شکل که گویا اکتیویژن بلیزارد می‌خواست از پخش اطلاعات جلوگیری کند.

تام هندرسون از رسانه دوال‌شاکرز پس از چند ساعت منتظر ماندن و دریافت تاییدیه‌ی شایعه از چهار نفر، اعلام کرد که واقعا در تاریخ ۱۹ آگست/اوت چنین اتفاقی رخ خواهد داد. او می‌گوید که از همین امروز برخی از رسانه‌ها و تولیدکنندگان محتوا تحت قرارداد NDA جدی موفق به دریافت اطلاعاتی بیشتر راجع به رویداد پیش‌رو می‌شوند.

استودیو Sledgehammer Games سازنده‌ی اصلی این بازی کالاف دیوتی جدید است که مطابق گزارش‌ها داخل اروپا و طی جنگ جهانی دوم جلو می‌رود. اکتیویژن عرضه‌ی این بازی شوتر در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۱ را تایید کرد و اندی رابینسون از رسانه VGC گزارش داده بود که بخشی از رونمایی آن داخل بازی Call of Duty: Warzone اتفاق می‌افتد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده