// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵

بازی Evil Genius 2 در راه کنسول‌ ها و گیم پس

استودیوی ربلیون به‌تازگی با انتشار تریلری اعلام کرده است که Evil Genius 2 به‌زودی برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. این بازی چند ماه پیش برای پی سی عرضه شده بود.

بازی Evil Genius در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و در زمره‌ی آثار کالت کلاسیک قرار می‌گیرد. طرفداران این بازی سال‌ها منتظر عرضه‌ی دنباله‌ی آن بودند و این دنباله سرانجام چند ماه پیش با نام Evil Genius 2 عرضه شد. Evil Genius 2 توسط استودیوی Rebellion ساخته شده در سبک استراتژی و شبیه‌سازی است. در این بازی بازیکنان کنترل یک نابغه‌ی شرور را به‌دست می‌گیرند و باید برای تصاحب دنیا نقشه‌هایی طراحی کنند. Evil Genius 2 تنها برای پلتفرم پی سی منتشر شده بود و حالا ربلیون با انتشار تریلری خبر داده به‌زودی قصد دارد این بازی را برای کنسول‌ها نیز عرضه کند.

همان‌طور که در تریلر زیر اشاره می‌شود، Evil Genius 2 برای انتشار روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت درنظر گرفته شده است و خبری از نسخه‌ی نینتندو سوییچ نخواهد بود. البته اطلاعات چندانی از نسخه‌ی کنسولی ارائه نشده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌های کنسولی دارای همان میزان محتوایی خواهند بود که در نسخه‌ی کامپیوتر بوده است و از این نظر چیز اضافه‌تری ندارند. همچنین گفته شده است که بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز عرضه می‌شود؛ گرچه هنوز مشخص نیست که به گیم پس پی سی اضافه می‌شود یا گیم پس کنسول یا هردو. شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه‌ی کنسولی بازی Evil Genius 2 را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Evil Genius 2 در تاریخ نامشخصی از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ (پاییز) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده