// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴

شایعه: وجود ارتباط بین حالت بتل رویال و بخش داستانی Halo Infinite

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده به‌تازگی گفته است حالت بتل رویال Halo Infinite ارتباط زیادی با کمپین داستانی این بازی دارد.

اخیرا خبر آمد که فردی با داده‌کاوی در فایل‌های نسخه‌ی تست فنی بخش چندنفره Halo Infinite توانسته فایلی صوتی از آن به‌دست آورده. در این فایل صوتی کوتاه می‌شونیم که گوینده‌ی معروف مجموعه‌ی هیلو عبارت «بتل رویال» را با لحنی نمایشی برزبان می‌آورد. همین موضوع باعث شد این شایعه مطرح شود که حالت بتل رویال نیز جزوی از حالت‌های بخش چندنفره‌ی جدیدترین نسخه‌ی هیلو است. اگرچه 343 اینداستریز هنوز وجود بتل رویال را در هیلو اینفینیت تایید نکرده است، شایعه‌ای جدید حاکی از این است که این بخش چندسالی در دست توسعه‌ بوده است.

تام هندرسون، اینسایدری که به‌خاطر افشاهایش از بازی Battlefield 2042 شناخته شده است، به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که حالت بتل رویال Halo Infinite «از خیلی جهات با کمپین داستانی بازی ارتباط دارد.» او همچنین به طرفداران هیلو توصیه می‌کند اگر می‌خواهند هیچ بخشی از داستان هیلو اینفینیت برای‌شان فاش نشود، بهتر است از افشاهایی که از بخش بتل رویال منتشر می‌شود، دوری کنند. هندرسون همچنین می‌گوید: «دقیقا مطمئن نیستم که چرا بخش بتل رویال با داستان بازی ارتباط دارد؛ ولی حدس می‌زنم به این خاطر است که مثلا مردم را تشویق کند نسخه‌ی کامل بازی را بخرند.»

مبارزه بازیکنان در بخش چندنفره Halo Infinite

البته نکته این‌جا است که هندرسون خود به‌طور کامل مطمئن نیست که بخش بتل رویال در محصول نهایی نیز وجود داشته باشد. او می‌گوید: «هنوز این را نمی‌دانم که آیا این بخش در حال حاضر از بازی حذف شده است یا اگر هنوز وجود دارد، چه زمانی منتشر خواهد شد. ولی می‌دانم که بتل رویال Halo Infinite سال‌ها در دست ساخت بوده است.» این احتمال وجود دارد که 343 اینداستریز فعلا تمرکز خود را روی ارائه‌ی کم‌نقص بخش داستانی هیلو اینفینیت و حالت‌های معمول چندنفره آن گذاشته است و مدتی پس از عرضه بازی و زمانی‌که به این نتیجه رسید حالت بتل رویال در این بازی به محبوبیت می‌رسد، آن‌وقت آن را منتشر کند. درهرصورت باید منتظر ماند و دید.

Halo Infinite پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این شایعه چیست؟ درصورت صحت آن، فکر می‌کنید بخش بتل رویال هیلو اینفینیت چه ارتباطی می‌تواند با بخش داستانی آن داشته باشد؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده