// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸

آپدیت نسل نهمی Apex Legends همچنان در دست توسعه است

استودیو ریسپاون به‌تازگی در ردیت اعلام کرده که آپدیت ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بازی Apex Legends همچنان در دست توسعه است.

کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 به‌واسطه‌ی ویژگی Backwards Compatibility کنسول‌های خود می‌توانند بازی Apex Legends را با رزولوشن 1440p تجربه کنند. الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی Apex Legends، سال گذشته گفته بود در سال جاری میلادی، شاهد عرضه آپدیت نسل نهمی برای ایپکس لجندز خواهیم بود. این در حالی است که هنوز به‌روزرسانی‌ای برای این بازی عرضه نشده است.

به‌تازگی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده Apex Legends، جلسه پرسش و پاسخی را در ردیت برگزار کرده است تا کاربران سؤال‌های خود را از استودیو پرسیده و به آن‌ها پاسخ داده شود. دراین‌میان در مورد آپدیت نسل نهمی این بازی سؤال پرسیده شد و رایان ریگنی، مدیر روابط عمومی ریسپاون اعلام کرد که این به‌روزرسانی همچنان در دست توسعه است. 

وی دراین‌باره می‌گوید «من آرزو می‌کنم که دراین‌باره اطلاعاتی برای ارائه وجود داشت، اما در حال حاضر نمی‌توانید چیزی بگوییم. به ما اعتماد داشته باشید، این آپدیت در دست توسعه است و ما هم برای آن هیجان‌زده هستیم.» این در حالی است که فوریه امسال هم استیون فریرا، مدیر تیم ونکوور ریسپاون اعلام کرده بود که رسیدن به نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه، یکی از اهداف آن‌ها برای آپدیت نسل نهمی بازی ایپکس لجندز است. 

از دیگر مواردی که در جریان سؤال و جواب ردیت ریسپاون به آن پاسخ داده شد، زمان فعال شدن Cross Progression برای ایپیکس لجندز بود و ریگنی در جواب اعلام کرد که این ویژگی در سال ۲۰۲۲ برای بازی Apex Legends در دسترس قرار می‌گیرد. الکترونیک آرتز هم اخیرا اعلام کرده بود که در فصل نهم، به‌صورت میانگین ۱۳ میلیون نفر کاربر فعال در هر هفته این بازی را تجربه می‌کردند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده