// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۹

تجربه رایگان بسته الحاقی Second Assault بازی Battlefield 4

کاربران ایکس باکس هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی Second Assault بازی Battlefield 4 را برای مدت محدودی به رایگان دریافت کنند.

قطعا رایگان شدن بازی یا بسته الحاقی‌ها یکی از اتفاقات خوب برای کاربران به حساب می‌آید. ازاین‌رو اگر از دارندگان بازی Battlefield 4 هستید و همچنان بخش آنلاین این بازی را تجربه می‌‌کنید، باید بگویم که ایکس باکس پیشنهاد ویژه‌ای را برای کاربران درنظر گرفته است.

کاربران ایکس باکس با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت و صفحه مربوط‌به بسته الحاقی Second Assault بازی Battlefield 4، می‌توانند این بسته الحاقی را به رایگان دریافت کنند. پیشنهاد ذکر شده تنها یک هفته در دسترس است و پس از گذشت مدت زمان تعیین شده، از حالت رایگان خارج می‌شود. همچنین اگر در جریان بازه زمانی یک هفته‌ای درنظر گرفته شده، Second Assault را دریافت کنید، برای همیشه در فهرست بازی‌های شما باقی می‌ماند.

دراین‌میان نکته جالبی وجود دارد و آن هم این است که تنها کاربران ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس گیم پس قادر به دریافت رایگان این بسته الحاقی هستند. Second Assault شامل چهار نقشه جدید به همراه سلاح، لباس و Gearهای جدید می‌شود. طبیعی است که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه بتلفیلد، تبلیغاتی را برای این سری انجام دهد.

چند وقت پیش بود که Battlefield 5 به فهرست بازی‌های پلی استیشن پلاس اضافه شد و حال شاهد رایگان شدن بسته الحاقی بازی Battlefield 4 برای کاربران ایکس باکس هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده