نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹

عبور تعداد کاربران بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از مرز ۶ میلیون نفر

استودیوی نینجا تئوری، سازنده و ناشر بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice، به‌صورت رسمی اعلام کرد که تعداد کاربران این بازی از مرز ۶ میلیون نفر عبور کرده است.

روز گذشته بود که مایکروسافت اعلام کرد بازی اکشن ماجراجویی Hellblade: Senua’s Sacrifice، ساخته استودیوی نینجا تئوری برای عرضه روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بهینه شده است. این نسخه قرار است با پیشرفت در جنبه‌های گرافیکی، پشتیبانی از رزولوشن 4K و قابلیت ری تریسینگ برای کاربران روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی نینجا تئوری، سازنده و ناشر بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice، در حساب رسمی توییتر خود از موفقیت بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice خبر داد و اعلام کرد تعداد کاربران این اثر از ۶.۳ میلیون نفر عبور کرده است. سال ۲۰۱۷ بود که این بازی برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و دو سال پس از آن برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ روانه بازار شد.

البته باید توجه داشته باشید که تیم سازنده هیچ اشاره‌ای به میزان فروش بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice نکرده است؛ اما همین آمار تعداد افرادی که نسخه اول این بازی را تجربه کرده‌اند، نشان از موفقیت و محبوبیت آن است.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید دنباله و نسخه دوم بازی تحت عنوان Senua’s Saga: Hellblade 2 نیز در دست ساخت قرار دارد و در آینده‌ای نامعلوم برای علاقه‌مندان دردسترس قرار خواهد گرفت.

چنانچه شما هم بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود درخصوص ساخته استودیوی نینجا تئوری را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده