// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴

انتشار فهرست بازی های کونامی در گیمزکام 2021

شرکت کونامی در E3 حضور نداشت تا روی پروژه‌های کلیدی خود کار کند. حالا کونامی برای نمایش بازی‌های در حال ساخت به گیمزکام 2021 می‌رود.

بازی eFootball و بازی Yu-Gi-Oh Master Duel دو محصولی هستند که کونامی در گیمزکام 2021 نمایش خواهد داد. این رویداد دیجیتالی که شرکت‌هایی همچون نینتندو و سونی مایل به حضور در آن نبوده‌اند، اول قرار بود بخش حضوری/فیزیکی هم داشته باشد. اما در آخر تصمیم بر آن شد که مجددا به مانند سال گذشته، گیمزکام کاملا غیرحضوری و آنلاین باشد. شاید کونامی بخواهد تریلرهای جدید این دو بازی را در رویداد شب افتتاحیه (ONL) پخش کند که ساعت ۲۲:۳۰ روز ۳ شهریور به وقت ایران برگزار می‌شود.

شاید هم شرکت ژاپنی قصد برگزاری کنفرانس دیجیتالی خود با محوریت بازی eFootball و بازی Yu-Gi-Oh Master Duel را دارد. زمانی‌که کونامی چند هفته‌ی قبل ناگهان از حضور در E3 انصراف داد، برای طرفدارها سؤال شد که منظور شرکت از «آماده نبودن پروژه‌های کلیدی در حال ساخت» چیست. حالا به‌نظر می‌رسد بازی eFootball و بازی Yu-Gi-Oh Master Duel حداقل در نگاه کونامی آن پروژه‌های کلیدی بوده‌اند.

اسکرین‌شات‌هایی از بازی eFootball کونامی

با اینکه طی چندین و چند ماه اخیر انواع‌واقسام شایعات، نشانه‌ها و حتی گزارش‌ها راجع به متال گیر و سایلنت هیل مطرح شده‌اند، هیچ‌گونه خبر رسمی راجع به آن‌ها نشنیده‌ایم. ما به‌صورت رسمی فقط می‌دانیم که کونامی با استودیو Bloober Team قرارداد همکاری امضا کرد. هرچند شاید امیدوارترین طرفدارها بگویند که غیرممکن نیست کونامی در گیمزکام علاوه‌بر دو محصول تاییدشده، بازی دیگری را هم نمایش دهد. اما باتوجه‌به وضعیت چند سال اخیر شرکت شاید بهتر باشد که بی‌دلیل کسی خود را امیدوار نکند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده