نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۵

عرضه نسخه بهبود یافته Hellblade: Senua’s Sacrifice برای ایکس باکس سری ایکس

آپدیت ایکس باکس سری ایکس | اس بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice، جلوه‌های گرافیکی بازی را ارتقاء داده و ویژگی‌های جدیدی مانند DirectX Raytracing را به بازی اضافه می‌کند.

استودیوی نینجا تئوری ۴ سال بعد از انتشار بازی جذاب Hellblade: Senua’s Saga، حالا نسخه بهینه‌سازی شده‌ی این بازی اکشن و ماجراجویی را برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس ارائه کرده است. محتوای این آپدیت، پشتبانی از ری تریسینگ، بهبود جلوه‌های بصری و حالت «رزولوشن مود» را درکنار چند ویژگی کوچک و بزرگ دیگر برای بازی به همراه دارد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوطه را ملاحظه کنید.

دانلود از آپارات

انتشار این آپدیت قطعاً طرفداران Hellblade را غافلگیر کرده اما حداقل می‌توان گفت که سورپرایز خوشایندی بوده است. Hellblade که در سال ۲۰۱۷ نیز یکی از بهترین بازی‌های زمان خود از نظر جلوه‌های گرافیکی به شمار می‌رفت، قطعاً با بهینه‌سازی برای پلتفرم‌های مدرن ایکس باکس نیز یک بار دیگر مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار خواهد داد.  

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به‌عنوان دنباله‌ی این بازی هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد اما هنوز زمان زیادی تا آماده شدن آن باقی مانده است؛ لذا این آپدیت می‌تواند به خوبی طرفداران را تا عرضه نسخه جدید بازی منتظر نگه دارد. اگر هنوز فرصت تجربه این بازی خوش ساخت را نداشتید، حالا فرصت مناسبی برای این کار محسوب می‌شوند. ضمن اینکه می‌توانید بررسی بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در زومجی را نیز مطالعه کنید. افشین پیروزی تجربه‌‌ی Senua's Sacrifice را «فراتر از یک بازی ویدیویی» توصیف کرده و امتیاز ۸ را به آن اختصاص داده است.

Hellblade برای پی سی، PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قابل دریافت است. مشترکین سرویس ایکس گیم پس نیز به این بازی دسترسی دارند. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. 

 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده