// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲

برگزاری کنفرانس جدید مایکروسافت در گیمزکام 2021

شرکت مایکروسافت در اکانت توئیتر رسمی ایکس باکس بریتانیا تایید کرد که ۲ شهریور یک کنفرانس مطبوعاتی جدید ایکس باکس را برگزار می‌کند.

ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲ شهریور (۲۴ آگست/اوت) شاهد برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ایکس باکس خواهیم بود. این رویداد اندکی قبل از آغاز رسمی گیمزکام 2021 برگزار می‌شود. استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس در این کنفرانس به ارائه‌ی اطلاعات مفصل راجع به آثار در حال ساخت از قبل معرفی‌شده همچون بازی Halo Infinite و بازی Forza Horizon 5 می‌پردازند. همچنین بعضی از بازی‌های شرکت‌های دیگر که روی ایکس باکس عرضه خواهند شد نیز در این رویداد حضور به هم می‌رسانند. طبیعتا بخشی از کنفرانس هم به صحبت راجع به بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس تعلق دارد.

یوتیوب، توئیچ، فیسبوک گیمینگ و توئیتر به‌عنوان پلتفرم‌های رسمی پخش کنفرانس توسط مایکروسافت معرفی شده‌اند. البته در کشور روسیه و کشور چین این رویداد به ترتیب روی پلتفرم‌های VK و Bilibili قرار می‌گیرد. ما می‌دانیم رویداد شب افتتاحیه گیمزکام (ONL) که به مانند سامر گیم فست و گیم اواردز توسط جف کیلی برگزار می‌شود، ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه، ۳ شهریور به وقت ایران از راه می‌رسد.

قبلا اعلام شده بود که حداقل به یک بازی استودیوهای ایکس باکس مایکروسافت در برنامه جف کیلی اشاره خواهد شد. در همین حین از آن‌جایی که گیمزکام متعلق به کشور آلمان است، شعبه‌ی آلمان بتسدا طی روزهای ۲۶ و ۲۷ آگست/اوت (۴ و ۵ شهریور) استریم آنلاین خود را خواهد داشت. همچنین مایکروسافت طی این روزها برخی از بازی‌ها را چه روی فروشگاه ویندوز و چه روی فروشگاه ایکس باکس برای گیمرهای اروپایی با تخفیف ارائه خواهد کرد.

گیمزکام به‌عنوان شلوغ‌ترین مراسم دنیای ویدیوگیم شناخته می‌شود و چند برابر E3، شرکت‌کننده‌ی حضوری دارد. اما امسال این رویداد مجددا فقط به‌صورت دیجیتالی و بدون هیچ‌گونه برنامه‌ی فیزیکی برگزار می‌شود. سگا، یوبیسافت، اکتیویژن بلیزارد، الکترونیک آرتز، تنسنت، و شرکت مایکروسافت را می‌توان بزرگ‌ترین شرکت‌کنندگان در گیمزکام 2021 دانست.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده